הכירו את ספר הצילום האינטראקטיבי ב 360 מעלות

תמונה אחת שווה אלף מילים, אז תחשבו כמה שווה תמונה בת 360 מעלות. 

תצלום טוב הוא רגע של פלא ממש, היכולת לשמור רגע מסויים לנצח ולתת לאחרים להציץ לחוות אותו גם זה בגדר קסם.

אפשר להתפעל שוב ושוב מנופים ורגעים שובי לב וכל פעם מחדש להתחבר לתמונה ולרגש שבה.

כל היופי בצילום הוא יכולת השיתוף, המסע המשותף של המתבונן והצלם, על כן הכירו את ספר הצילום האינטראקטיבי שלא תרצו להחמיץ, כי זו לא רק תמונה פשוטה אלא צילום של 360 מעלות.

 

  1.     הכי ישראלי

לקנות מתנה טובה זה אומנות, צריך משהו שיהיה שימושי שיהנו ממנו ומשהו עם איזה ערך מוסף וטוב. אם אתם מחפשים

מתנות ישראליות טובות ועל רמה אז הנה לכם הספר צילום האינטראקטיבי ב 360 מעלות. זהו ספר שלוקח את הקורא מסע מופלא בארץ ישראל מהנופים הצפוניים ביותר עד לדרומיים. תמונות מרהיבות כמו שטרם נראו בשל הטכנולוגיה המרשימה של המצלמות. לא רק זה אלא יש כאן חזון, רואים שהיוצרים אוהבים את הארץ ורוצים לגרות את החושים שלנו. ישנו פיצ'ר מגניב של אפשרות סריקת ברקוד הפותחת מפני הקורא סיור.

 

  1.     למה אז בספר צילום

לפעמים נדמה ששכחנו את הייחודיות של אומנות הצילום, כשלכל אחד יש מצלמה בכף היד ואנחנו מעבירים תמונות הרשתות החברתיות כאילו כלום כבר לא יוצא לנו להנות מתמונות טובות איכותיות. כמה תמונות מיותרות יש לכם בגלריה? כמה אתם באמת יושבים ונהנים להסתכל עליהם? ספר צילום מחזיר את הרגש ההתבוננות והחיבור הקסום שיש כשפוגשים תצלום טוב, ספרי צילום של טבע ושל מקומות קסומים בארץ ישראל הם כמו מטעמים לעיניים, אפשר להסתכל שעות לדפדף ליהנות, להיזכר במקומות שפעם הייתם ולהכיר את הארץ טוב יותר.

 

  1.     מה יש בספר צילום

ספר צילום האינטראקטיבי של 360 מעלות הוא לא סתם אלבום, מדובר על תצלומים של פריימים רבים שאוגדו תמונה מרהיבה של נוף עוצר נשימה מתנקז כולו לגבי הספר השונים. זאת ועוד, שגם מצורפים ברקודים שניתן לסרוק ובכך ליהנות מסיור מודרך במקום עצמו. חוויה בלתי שגרתית של מסע וטיול בשילוב טכנולוגיה וצילום מתקדם יחד עם ההנאה של קריאה והתבוננות בספרים כמו פעם.

 

  1.     למי זה מתאים ולמה

ספר צילום אינטראקטיבי ב 360 מעלות עושה לכם חשק לקום ולטייל כבר מהדף הראשון, לראות את התמונות היפות של הנוף המגוון העשיר שיש לארץ ישראל להציע מונגשים בכזאת איכות והשקעה נותן בכם השראה לצאת, לחקור את העולם סביבכם, לטייל יותר, ללמוד ולהתנסות. לחוות חוויות חדשות ולמצוא מקומות חדשים. יש משהו נורא משפחתי בחוויה הזאת של יציאה למרחב גירוי הסקרנות והרצון ללמוד עם הרגליים. זה מתאים לכל סוגי המתנות ותמיד מתקבל באהדה גדולה.

ספר פתוח

 

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »