ספידי גונזלס: הכל על צילום בוק בר מצווה במסלול קארטינג

בר מצווה הוא ללא ספק אחד האירועים הכי משמעותיים בחיים – מעבר מילדות לבגרות, סלילתה של דרך עצמאית בעולם וציון דרך משמעותי מבחינה חברתית. בעולם של היום, נהוג לחגוג את האירוע בקרב היקרים לנו, אך לצד החגיגות ניתן להנציח את הרגע המרגש באמצעות בוק שישקף את אופיו של חתן בר המצווה ויהווה מזכרת סימבולית ויקרת ערך לכם וגם לו.

 

אחלה מזכרת, אבל למה דווקא בוק?

יש המון דרכים להנציח את האירוע המרגש אבל אנחנו, אולד-פאשן שכמונו, אוהבים לשלב טרנדים עדכניים עם נוסטלגיה ואין מתאים יותר מאשר בוק בר מצווה – תמונות שניתן לערוך לאלבום "כמו של פעם", להעלות לרשתות החברתיות ולהשוויץ לחברים. שלא נדבר על זה שבעוד כמה שנים כולכם תתגעגעו לרגעים האחרונים בהם עדיין היה קצת ילד.

 

בוק במסלול קארטינג – למי זה מתאים?

אחרי שהסכמנו שצילום בוק זאת אחלה דרך להנציח את האירוע המרגש, כדאי לחשוב על הנער המתהווה, תחומי העניין שלו וכיצד ניתן לשקף את אופיו הייחודי בצורה הטובה ביותר. צילום בוק במסלול קארטינג מעיד על מחשבה והשקעה והוא מתאים למי שפחות אוהבים לוקיישנים שגרתיים – הרפתקנים, חובבי אקסטרים וגם נערים ביישנים שצריכים קצת אדרנלין כדי להיפתח ולהראות לעולם איזה אור גדול נמצא בתוכם.

סֵפֶר

חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת

בנוסף לכל מה שכבר אמרנו, אי אפשר להתעלם מכך שהתמונות הן רק בונוס – הפאן האמיתי הוא נסיעה במכוניות הקארטינג – ללא ספק כיף גדול, פרץ מטורף של אנרגיה והזדמנות פז לבונדינג בין הדורות.

 

לתפוס את הרגע

עכשיו אנחנו פונים אליכם ההורים, באופן אישי. גיל 13 טומן בחובו הרבה הפתעות ואם טרם חוויתם חילופי אוקטבות, צמיחה לגובה ו"אמאבא, אתם עושים לי פדיחות!!" – זה אוטוטו יקרה. זה הזמן לעצור, לנשום ולתעד אותו כפי שהוא – ילד שהוא גם נער, גבר בהתהוות שעדיין קצת התינוק שלכם ואוי, כמה שהוא יפה!

תפוס את הרגע

והתמונות? וואו!

אי אפשר שלא לדבר על התמונות שתקבלו, שהן הרבה יותר מיוחדות מאשר סתם תמונות סלפי חרושות בחוף הים או בחיק הטבע. תמונות במסלול קרטינג משלבות תנועה, צבעים מרהיבים ואנרגיות מדהימות שפורצות החוצה, בין אם תרצו ובין אם לא… כי עם לוקיישן כזה, לא תתאכזבו.

ואם כבר הזכרנו את התנועה – בין הדברים שהופכים את הבוק ל"ללכת על בטוח" הוא צילום הבוק תוך כדיי נסיעה במכוניות העוצמתיות, מה שאומר שהרגעים שיתועדו הם אמיתיים ומאושרים מאוד, בשונה מבוק עם פוזות מלאכותיות שלא תמיד משקפות את הסיפור שעומד מאחוריהן.

לסיכומו של דבר, יש לא מעט דרכים לחגוג, לתעד ולהנציח את גיל 13 ומה שהוא מביא עמו, אבל רק דרך אחת לעצור לרגע את הזמן וליצור זכרונות שמתאימים בול לילד-גבר שלכם.

מצלם

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »