מצלמים יום גיבוש לעובדים? כך תעשו זאת כמו שצריך!

ימי גיבוש חשובים למדי עבור המשרד.

הם מחזקים את תחושת הקהילתיות במשרד ומגדילים את תפוקת הארגון.

מעבר לכך, שיווק נכון של ימי הגיבוש עשוי למשוך לחברה שלכם עובדים מצטיינים.

מפתח לשיווק טוב, הוא צילום מחמיא של ימי הגיבוש. כיצד תצלמו יום גיבוש בצורה טובה?

 

הבנת מהות היום

ישנם שלל סוגים של ימי גיבוש. חשוב מאוד שהצלם יבין לקראת איזה סוג של יום גיבוש הוא בא. לא הרי צילום של פעילות בנושא חשיבה חיובית, כהרי צילום של ערב בישול צוותי. לכל אירוע ניואנסים משלו, והם המפתח לצילום טוב.

 

תאורה

האווירה הכללית אותה על הצלם לשדר, היא אווירה שמחה ומגובשת. ללא תאורה מתאימה, יהיה קשה להעביר מסר שכזה. לכן, וודאו מראש היכן מתרחש האירוע. במידה והאור בו עמום או חיוור, הביאו אתכם מראש תאורה חזקה וחמה (צהובה). הדבר דורש השקעה – אך היא משתלמת!

כאשר האירוע מתקיים במרחב הפתוח, שימו לב לכיווני הרוחות במקום. היכן מזרח, היכן מערב, היכן צפון והיכן דרום. חשבו מראש מהי הנקודה המתאימה ביותר לצילום, מבחינת מיקום השמש בשעת האירוע. כמו כן, יש לשים לב אם לא נוצרים מכשולי צל באתר הצילום, עקב גורמים מפריעים. הכרת השטח מראש תסייע מאוד בצילום נכון של הפעילות.

 

סיטואציות טבעיות

מטרת הצילום היא, כאמור, לשדר אווירה חיובית ושמחה. לכן, מומלץ כי רוב התמונות יהיו של התרחשות טבעית. הצלם אף יכול לביים סיטואציות מעין אלו. עליו לבקש מהנוכחים לשבת במעגל, כאשר במרכז נמצא אוכל, משקה או משחק, כלל העובדים לבושים בלבוש יום יומי וכמובן שעל פניהם חיוך.

על אף האמור, אין לוותר על תמונות לבקשת הקהל. צלמו את הנוכחים לבקשתם ולבקשתכם. תמונות בזוגות או בשלשות, ישדרו קשרי חברות וקהילתיות במשרד, והצילום ישיג את מטרתו.

 

הצבא צועד על קיבתו

צלמו את שלבי הארגון לקראת יום הגיבוש, בדגש על המזון המוגש בו. צילום שלבי ההכנה ישקף את ההשקעה היצוקה בפעילות והמזון יעורר את התיאבון של הצופים ואת החשק שלהם לדעת עוד על החברה.

 

ממה חשוב להימנע

תמונות פחות טובות הן בסדר. הן חלק מעולם הצילום, ולמזלנו כיום אין צורך לפתח כל תמונה ונוכל לבחור להציג את התמונות הטובות בלבד. עם זאת, ישנם דברים מהם נרצה להימנע כליל.

ראשית, נימנע מצילום אנשים לבדם. תכלית הצילום היא שיקוף הקהילתיות והחברות בקרב הארגון ותמונות בודדות עלולות לשדר חוויה הפוכה.

שנית, דאגו שלא לצלם רגעי חוסר סדר ובלבול. המניעים מובנים. אנו מצלמים ארגון ולא אנרכיה.

 

לסיכום

ימי גיבוש עשויים למנף את הארגון, גם ביחס לעובדיו הנוכחיים וגם לצורך גיוס עובדים עתידי. הקפידו על הכללים המוצגים בכתבה כדי לצלם תמונות מחמיאות ובכך תיטיבו עם הארגון המצולם.

צלמת מקצועית

 

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »