איזו מצלמה הכי מתאימה להפקת סרטון שיווקי

צילום סרטון שיווקי הוא דרך מעולה כדי לקדם מכירות, לשווק מוצרים, לחשוף את העסק ולמתג אותו.

על מנת שהסרטון יהיה איכותי, חשוב לצלם אותו בצורה מקצועית.

המאמר יפרט איזו מצלמה הכי מתאימה לסרטון שיווקי.

 

מהו סרטון שיווקי?

הפקת סרטון שיווקי מעניקה הזדמנות לעסק על מנת לשווק את התדמית שלו כדי שיהיה חשוף לכמה שיותר קהלים וימתג את עצמו. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בעסק חדש. גם עסק שמעוניין לשווק את המוצרים שלו או לספר כיצד משתמשים בהם כדי לקדם את המכירות שלו, יפיק סרטון שיווקי שיסייע לו בכך. כדי שהסרטון יהיה מוצלח חשוב להפיק אותו בצורה מקצועית. הפקת סרטוני תדמית – גושפנקה הפקות מפיקים סרטוני תדמית וסרטוני מוצר שיווקיים באופן מקצועי ואיכותי תוך מחשבה מעמיקה ושילוב ציוד טכנולוגי מקצועי. כדי להפיק את הסרטון צריך ראשית לדעת מה המטרה שלו ולאיזה קהל הוא פונה. יש לכתוב תסריט מקורי ומעניין ולהתחיל בצילומים.

 

צילום סרטון שיווקי עם מצלמה מקצועית

את צילום הסרטון השיווקי צריך לעשות צלם מקצועי שיודע בדיוק את זוויות הצילום, התאורה הנכונה, צילום בקלוז אפ (במיוחד כשמדובר במוצרים) תוך התמקדות במטרה ועל פי התסריט. הצילום לא יכול להיעשות באמצעות המכשיר הנייד או במצלמה חובבנית. רק מצלמה מקצועית יכולה להגיע לתוצאות הטובות ביותר תוך שמירה והקפדה על כללי הצילום שבהם מומחים הצלמים המקצועיים. למשל, כיוון הצילום לרוחב או לאורך, צילום קדמי ואחורי, הרקע, המרחק מהמצלמה, גובה המצלמה, המיקום של המוצר או האדם המצולם וכד'. הצלם המקצועי יודע בדיוק מה הרזולוציה הדרושה לצילום וכיצד למקד את עדשת המצלמה על מנת לקלוט את העיקר ולא את הטפל.

 

יום צילומים קבוע מראש

כאשר מפיקים סרטון שיווקי באופן מקצועי הצוות המעורב בהפקה נרחב וכולל מפיק, במאי, צלמים, אנשי סאונד, בעל העסק המשווק ועוד. כולם צריכים להיות מוכנים ליום צילומים ארוך או לכמה ימי צילומים בהתאם לכמות הסרטונים והמורכבות שלהם. על מנת שלא יהיו מותשים ביום צילומים ארוך, חייבים לקבוע לוחות זמנים לטייקים, להפסקות וכד'. כל אדם בצוות צריך לדעת את תחומי האחריות שלו על מנת שהסרטון יצליח. הצלמים חייבים לעבור בריפינג של הבמאי לגבי זוויות הצילום, ההתמקדות וכל מה שהוא מעונין להשיג.

 

האם אפשר לצלם סרטון שיווקי לבד?

בוודאי שניתן לצלם סרטון לבד וצעירים רבים עושים זאת כיום באופן שגרתי, אך כשמדובר בסרטון שיווקי ורוצים שקהל היעד יצפה בו עד הסוף והמסר יעבור בצורה חדה ומדויקת, חייבים להשקיע בצילום מקצועי ובהפקה. כל עסק שרוצה להיות צעד אחד לפני המתחרים שלו צריך לדעת שההשקעה משתלמת כיוון שלבסוף העסק יקטוף את הפירות. לסיכום, חברת הפקות מקצועית תפיק לעסק שלכם את הסרטון השיווקי שיסייע לכם למיתוג ולקידום המכירות.

 

מצלמת וידאו

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »