מגנטים מהדוקטור – צלם המגנטים שאתם חייבים להכיר

בעידן שלנו, אם הייתם באירוע ולא חזרתם עם מגנט – האם בכלל הייתם באירוע…? מגנטים זו דרך נפלאה לתעד את האירוע עבור האנשים הקרובים אליכם, לשלוח את האורחים הביתה עם מזכרת שתתנוסס על המקרר שלהם וכך לוודא שהם יזכרו אתכם כל פעם שהם מוצאים חלב. אבל איך מוצאים את צלם המגנטים הנכון עבורכם? במאמר זה נכיר לכם את הבחירה המושלמת.

 

הדרך הנכונה לתעד את האירוע שלכם

עמלתם כל כך הרבה על לתכנן את אירוע החלומות שלכם. בין אם זו חתונה מרגשת, אירוע חברה מושקע, בר מצווה מול כל החברים או חינה מטורפת שלא תשכחו בזמן הקרוב, האירוע שלכם שווה שיתעדו אותו, ושיעשו את זה כמו שצריך. כל אחד יכול לקנות מצלמה ולראות סרטון אחד או שניים ביו טיוב על איך עורכים בהירות בפוטושופ – אבל לאירוע שלכם מגיע יותר. אז נעים מאוד, דוקטור מגנט.

אירוע תיעוד

הלו, דוקטור?

אמרנו איש מקצוע? אמרנו דוקטור מגנט. חברת דוקטור מגנט מציעה שירותים במגוון של תחומים, עם אפשרות להתאים את התוצר לצרכים האישיים שלכם, ולשדרג את האירוע שלכם בכמה רמות! עם מעל 20 שנות ניסיון ומחירים מצוינים, לדוקטור מגנט יש חבילות אטרקטיביות, למשל:

  • מגנט 7×10, בחירת מסגרת מעוצבת אישית, עד 100 אורחים, 700 ש״ח
  • מגנטים15×10, בצורות מגניבות עם ברכה ועיצוב מסגרת, עד 100 אורחים, 1600 ש״ח.

 

זה ממגנט!

רוצים מגנט פשוט, קלאסי ומרובע? קיבלתם. מעדיפים מגנט בצורה מגניבה, כמו לב, חמסה, מגן דוד? גם את זה יש. רוצים משהו בלתי נשכח? בחרו במגנט שהוא פאזל ענק, והוסיפו עניין לתמונה הבלתי נשכחת שלכם. אצלם תוכלו למצוא מגנטים לאירועים בשלל גדלים!

 

מיוחד לחברות

מארגנים אירוע חברה מטורף לעובדים שלכם? ארגנתם דוכני אוכל, הופעה מגניבה ושלל הפתעות – למה לא לתת לעובדים מזכרת מקסימה מהערב? לא חייבים לבחור את הצורה הבנאלית, כי אפשר להכין את צורת המגנט לפי הלוגו שלכם!

 

הייחודיות והאיכות

אם כבר משקיעים בלהדפיס את הפרצוף היפה שלכם על מגנט, לא חבל שהתמונה תצא מטושטשת ומפוקסלת? כדאי לבחור בהדפסה באיכות HD, כדי שכולם יוכלו לראות את החצ׳קון הזה שהחליט להופיע יום לפני המסיבה. רוצים תמונות מעולם אחר? בעזרת מסך ירוק, האורחים שלכם יוכלו להגיע לכל מקום בכל זמן! אין דרך טובה יותר להפוך את התמונה המשפחתית לקורעת מצחוק, ולא חייבים לספר לסבתא – היא תגלה כשתקבל את המגנט!

 

לסיכום

השקעתם כל כך הרבה זמן בתכנון של אירוע מהחלומות, קניתם את האוכל הטוב ביותר, את הדיג׳יי שיקפיץ, את האאוטפיט שיסובב ראשים – כדאי לסגור את העניין עם תיעוד איכותי של האירוע, שיהווה גם מזכרת מתוקה לכל אחד מהאורחים שלכם. מגנט ייחודי, מעוצב לפי בחירתכם עם אינספור אופציות להתאמה אישית, שעזרו לאירוע שלכם להפוך לבלתי נשכח.

צלם מגנטים

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »