איך לצלם בצורה איכותית פינות זולה לבתי ספר?

אמנם בית הספר מטרתו להוות עבור ילדינו מסגרת חינוכית, אשר באמצעותה יוכלו לבסס את עתידם המקצועי והחברתי, אך אל לנו לשכוח כי כפי שאנו מבלים את מרבית היום בעבודה כך הם מבלים את מרבית יומם בין כותלי בית הספר.

בין שיעור לשיעור הילדים מקבלים הפסקה קטנה על מנת לבלות עם חבריהם בנוחות, בדגש על הנוחות.

יותר ויותר בתי ספר נהיים מודעים לכך שעליהם לספק לתלמידיהם מרווח נוח לבילוי בעת ההפסקות. בעבר לא מעט בתי ספר אפשרו ספסלים בסיסיים בחוץ בלבד, וכלל לא בתוך המבנה עצמו. על פי מחקרים הוכח כי תלמיד רגוע ונינוח, במהלך השיעורים וגם ביניהם, הוא תלמיד יעיל, מוצלח ומרוכז יותר.

 

איך נספק לתלמידים מקום שהות נוח?

הפתרון האולטימטיבי בעבור בתי ספר הן פינות ישיבה מרופדות. בימי הקיץ ניתן להוציאן החוצה לשמש הנעימה, ובחורף להכניסן פנימה לשימושם של הילדים כאשר קר וגשום. היות ולרוב תקציבם של בתי הספר אינו גדול, פינות ישיבה אף משתלמות בהתאם לתקציב הנתון ולא עולות הרבה.

בנוסף, ניתן לתת לתלמידים יד בבחירה ואף לערב את מוצעת התלמידים בבחירת הצבעים ומיקום הפינות, היות ומטרתן בסופו של דבר היא לשרת אותם במהלך היום.

 

בשביל ההורים המודאגים

בתי ספר רבים, כמו גם התלמידים, מנהלים עמוד כזה או אחר של מדיה חברתית. בתור הנהלת בית הספר, במידה ורכשנו פינות ישיבה עבור תלמידינו, ניתן להעלות תמונות של פינות הישיבה החדשות לעמוד. פרסום זה יעזור לתדמית בית הספר, וגם ירגיע את ההורים כי ילדיהם נמצאים בידיים טובות, ולא רק במהלך השיעור.

בנוסף, התלמידים עצמם יצלמו את פינות הישיבה ויפיצו ביניהם, דבר היכול להוביל בתי ספר נוספים לקחת צעד דומה לשם רווחת תלמידיהם.

 

היכן נרכוש פינות זולה?

כאמור, תקציב בתי הספר אינו תמיד וגבוה וצריך להתחלק בין צרכים שונים. לכן המקום המומלץ ביותר לרכישת פינות זולה הוא האתר של וודלי, המציע פינת זולה במבצע, בגדלים שונים, ועיצובים שונים. כל מוסד יכול לבחור את סוג העיצוב המתאים לו, ובהתאם לתקציב שלו.

לסיכום

רווחת התלמידים, השוהים מרבית היום בבית הספר, היא חשובה מאד. במידה והם מוצאים מקום נוח ובטוח לשהות בו במהלך ההפסקות, גופם פחות עייף והם מסוגלים לתפקד בצורה טובה ומרוכזת יותר. לכן, פינות זולה לישיבה הן הפתרון המשתלם ביותר בעבור בתי הספר, אשר עושים את הבחירה המושכלת בעבור תלמידיהם.

פינות זולה אינן יקרות, וניתן למצוא אותן במחירי מבצע באתר וודלי, אשר בו גם ניתן לבחור את הצבעים והעיצובים הרלוונטיים ביותר. בנוסף, לאחר הרכישה, הנהלת בית הספר יכולה לצלם את פינות הישיבה החדישות ובכך להעביר מסר חשוב ביותר למוסדות אחרים, ובעיקר להורים של התלמידים.

 

גינה

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »