למה חשוב לשלוח תמונות למנעולן לפני שמגיע

לצד הרצון לאסתטיות גבוהה, לתמונות יש גם צד פונקציונלי.

עם צילום נכון, בעזרת תמונות בלבד אפשר להבין ולראות סיטואציה באופן מדויק, כאילו אנחנו נמצאים במקום

בזמן אמת.

תמונות יכולות להיות שימושיות ביותר כשמזמינים איש מקצוע לתקן תקלה בבית, מנעולן למשל.

 

אז למה חשוב לשלוח תמונות למנעולן לפני שהוא מגיע?

לפעמים זה נראה סוף העולם כשיש תקלה במנעול. המפתח לא נכנס, או שהוא נכנס ולא מסתובב, ובמקרה הממש גרוע הוא פשוט נשבר בפנים. אז נתקעתם מחוץ לבית והזמנתם מנעולן, יש לכם עוד מה לעשות. לפני שמגיע המנעולן אתם יכולים לשלוף את הסמארטפון ולצלם תמונה, או סרטון, שמדגים מה בדיוק הבעיה. למה זה נחוץ?

קודם כל, ישנם הרבה סוגי דלתות, סוגי מנעולים וסוגי מפתחות, והמידע המדויק איזה מין סוג יש לכם בבית יעזור למנעולן לדעת איזה ציוד בדיוק להביא, במקום שיגיע עד אליכם ויגלה שבדיוק את הצילינדר הזה חסר לו במלאי. מעבר לסוגים השונים, לפעמים מהתנועה שלכם בלבד יודע המנעולן מה הסיבה לתקיעות במנעול, כי הוא ראה הרבה סוגי תקלות ויודע כבר לזהות את הבעיה. לכן, אולי כל מה שנחוץ הוא תנועה נכונה, דחיפה קלה של המפתח או משיכה קלה של הדלת, כדי לפתוח את המנעול. אם מדובר במקרה כזה, מנעולן טוב, מנעולן יצאת צדיק בדרום, ינחה אתכם איך לפתור את הבעיה רק דרך התמונות או הסרטון שקיבל. אבל בכל זאת, אם כבר הזעקתם אותו, ובשביל שלא תחזור התקלה על עצמה, כדאי שיגיע אליכם ויתקן את המנעול.

 

במה יעזרו התמונות?

תמונות יכולות לעזור בעיקר כשהדלת פתוחה, ואפשר לראות את המנגנון בצד הדלת. כמובן, אף אחד מאיתנו לא עוצר לצלם את מנגנון הצילינדר ביום יום, אבל כשאתם מגלים תקיעות מסוימת במנעול, אל תחכו עד הרגע שתינעלו בחוץ. ויטלי המנעולן של הדרום, יגיד לכם כמה חשוב לשמור על אחזקה שוטפת של המנעול. לכן אם אתם חוששים שבעוד כמה פעמים המפתח כבר יישבר בתוך חור המנעול, גם במקרה הזה כדאי להזמין מנעולן ולצלם לו תמונות של הצילינדר עצמו, כשהדלת פתוחה. תמונה שכזו מזוויות שונות מגלה הרבה על התקלה במנעול ותעזור לוויטלי, או לכל מנעולן אחר, להבין את הבעיה.

תמונות למנעולן יכולות לעזור לא רק לתקלות בדלת, אלא גם לרכב, לכספת או לממ"ד. גם כאן יש חשיבות לסוג המנעול וסוג התקלה, והתמונות יכולות לגלות למנעולן הרבה על העבודה שמחכה לו עוד לפני שהגיע למקום. אז אולי כדאי להקדים תרופה למכה, ומראש לצלם בסמארטפון שלנו את המנעול, המפתח והמפתח הרזרבי, רק ליתר ביטחון. הרי היום הסמארטפון הוא המתעד הטוב ביותר, ולעולם אי אפשר לדעת מתי התמונות האלה יתגלו כשימושיות.

 

שער סגור

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »