מה חשוב להראות כאשר מצטלמים לאתר היכרויות

אם עדיין אין לכם פרופיל משתמש באחד מאתרי היכרויות הרבים שיש כיום, כנראה שאתם כבר בזוגיות.

בימים אלו, כמעט והתמעטו ההזדמנויות להכיר אחרים במרחב שבחוץ, כמו פעם.

לכן כל מי שמחפש זוגיות, מגדיל את חיפושיו לאתרים ואפליקציות – כך שכעת הרושם הראשוני שלכם בעיני אחרים, מתבסס כולו על תמונה.

איך מצלמים את התמונות הטובות ביותר לאתרי היכרויות?

 

בחירת בן זוג באתרי היכרויות

כאשר אנו פוגשים באדם חדש, מלבד המראה שלו אנו מתרשמים גם מקולו, תנועות גופו והאנרגיה שהוא משדר. את כל זאת, תמונה לא מגלה עליכם – בעיקר תמונה לא מוצלחת, ולכן רבים הסיכויים שתפספסו הזדמנויות לשיחה ופגישה עם אחרים. מאחר והרושם וההחלטה לגביכם מתקבל על סמך התמונה שתעלו לאתר ההיכרויות, עליכם לבחור אותה בכובד ראש. על התמונה להציג אתכם באופן הטוב ביותר שלכם.

 

צילומים מקצועיים

לא כולם אוהבים להצטלם, ולכן לא לכל אחד יש תמונה מוצלחת של עצמו אותה הוא יכול להעלות לאתרי היכרויות ולסמוך על כך שבני זוג פוטנציאלים לא ידלגו על הפרופיל שלו. אך יש לכך פתרון – צילום לאתרי הכרויות עם צלם מנוסה, שיכול לכוון אתכם איזו תנוחת צילום יותר מחמיאה לכם, וידע גם לצלם אתכם בזווית המחמיאה ביותר. צלם מקצועי ידע לצלם ולערוך את התמונות באופן כזה שהן לא יראו מקצועיות מידי אלא טבעיות, כך שתוכלו להיות בטוחים שיש לכם תמונה משקפת שלכם שתביא לכם יותר הזדמנויות להיכרות.

 

מיקום ואווירה

המיקום בו מצטלמים חשוב בעיקר למסר אותו אתם רוצים להעביר. הרקע מסביבכם יספר הרבה על מי אתם, אם אתם אוהבים ים, או טבע, או בכלל אנשים של בית? בנוסף, הבחירה היכן להצטלם תשפיע על האווירה בזמן הצילומים ועליכם כמובן. אם תצטלמו היכן שאתם מרגישים בנוח, במקום הטבעי שלכם או בסיטואציות יומיומיות בחוץ, סביר להניח שהחיוך שלכם יראה אותנטי יותר, וגם אתם תהיו משוחררים יותר.

 

תנוחת הגוף

זו לא המצאה של אנשים שאוהבים להצטלם – לכולנו יש זווית מחמיאה יותר או צד שמצטלם יותר טוב. אם תבחרו להצטלם אצל צלם מקצועי, הוא יוכל בקלות לעלות על מה שהופך את התמונות שלכם למוצלחות יותר ולכוון אתכם תוך כדי הצילומים. בנוסף, צלמים ידעו להגיד לכם בדיוק אילו חלקים בגוף להרפות, ויגרמו לכם להרגיש איתם בנוח כך ששפת הגוף שלכם תיראה נינוחה יותר ותשדר משהו מושך יותר.

 

הכי חשוב – תראה את עצמך

הבחירה להצטלם עם צלם מקצועי יכולה לעזור לכם להבליט את הצדדים המחמיאים במראה שלכם, ולהציג את עצמכם בצורה אטרקטיבית. כיום זה נפוץ למדי, ותוכלו אפילו לקרוא על מגוון צלמים מקצועיים מדברים על כך. עפר קידר, צלם מקצועי, מפרט באתרו מי הם האנשים שמגיעים אליו להצטלם לאתרי היכרויות – רמז: כולם.

 

שיחה וירטואלית

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »