6 טכניקות מרהיבות לצילום מוצרים

בעידן הנוכחי החזות היא הכל. בוודאי בכל מה שקשור לשיווק זה חשוב מאוד איך דברים נראים, ולא פחות חשוב מכך זה כיצד הם מוצגים. כאשר אנחנו עובדים על מוצר חדש זה חשוב מאוד כיצד הוא מעוצב אך אם לא נצלם אותו נכון העבודה על העיצוב עצמו תרד לטמיון. לכן זה חשוב להכיר טכניקות טובות של צילום מוצרים או לחילופין לדאוג לצילום מקצועי של המוצר שלנו. במאמר הבא נציג בפניכם מספר טכניקות ודברים שחשוב לשים עליהם דגש בעת צילום המוצר.

 

  1. השלב הראשון – חקרו את המוצר שלכם

לפני שאתם ניגשים לצילום, ראשית כל חשוב לתת מבט קרוב במוצר אותו אתם מצלמים וזה לא משנה באיזה מוצר מדובר. בחנו מהם החומרים מהם עשוי המוצר, וכיצד אתם חושבים שיוצגו באופן הטוב ביותר; מהי התאורה שתעשה עם המוצר חסד; האם המוצר ייצא הכי טוב כשהוא מצולם באופן טבעי, או שבכלל כדאי לצלם אותו הפוך? האם יש עליו דבר מה שניתן להבליט?

 

  1. אור אור אור

אין ספק כי אחד הדברים החשובים ביותר בצילום בכלל ובצילום מוצרים בפרט זה התאורה. כמובן, התאורה צריכה להיות בהתאם לסוג המוצר ולמה שאתם רוצים להשיג: בעוד שישנם מוצרים שיתאים לצלם באור יום שיבליט כל מאפיין בהם, מוצרים אחרים עשויים להרוויח מתאורה עמומה. כמובן שמוצרי תאורה שונים יכולים לעשות חסד עם התמונה, אך גם אם אין לכם מנורות מיוחדות אור יום מחלון הבית שלכם יכול לעשות עבודה נהדרת.

 

  1. רקע

בחירת הרקע בצילום המוצר חשובה מאוד שכן היא נותנת לתמונה ולמוצר קונטקסט מסוים. בבחירת הרקע אנחנו צריכים לחשוב כמה אנחנו מעוניינים שהמוצר יהיה דומיננטי בהשוואה לרקע: למשל, האם אנחנו מעוניינים ברקע לבן בו המוצר עומד לבדו, או לחילופים ברקע עשיר בו המוצר משתלב? נקודות האיזון כאן הן עדינות וגם כאשר אנחנו מעוניינים ברקע רב פרטים לא נרצה שהמוצר ייבלע בו.

 

  1. שימוש בעצמים נוספים

בהמשך לשימוש ברקעים שונים, גם עצמים נוספים יכולים לשמש ברקע. כך למשל בצילום אוכל נשקיע מחשבה רבה בכלי עליו מוצב האוכל, ואולי גם באלמנטים נוספים ברקע כגון מפת השולחן והסכו"ם וכדומה.

 

  1. קומפוזיציה

הזווית והמיקום של המוצר ביחס לרקע חשובים מאוד לרושם המתקבל ממנו. נסו למקם את המוצר במספר זוויות כדי להבין מהי הזווית האטרקטיבית ביותר של המוצר וכיצד כל הפרטים המעניינים בו נחשפים ומובלטים בתצלום. טיפ נוסף – במידה והרקע שלכם הוא קיר, תוכלו למקם את המוצר רחוק ממנו כמה שאפשר וכך הרקע נראה אין סופי.

 

  1. השתמשו בחצובה

אם אתם מעוניינים בצילום מוצרים ברמה גבוהה באמת אנחנו ממליצים לא להסתמך רק על יציבות הזרועות שלכם ולדאוג לחצובה שתסייע לכם לייצב את התמונה ולהביא אותה לכלל שלמות.

 

מצלמה

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »