טיפים שיעזרו לכם לצאת פוטוגניים בצילומי אירועים

צילומים הם חלק בלתי נפרד משמחת האירוע, ולמעשה, הם חלק בלתי נפרד מחיינו. נדמה כי אנחנו מצטלמים כל הזמן, ובמיוחד באירועים משמחים. כל אחד מאיתנו וודאי מעוניין לדעת איך לצאת פוטוגני בכל מצב, ובכל תמונה, ובדיוק בשביל זה ממש כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא – כדי שבצילומי האירועים הבאים שתשתתפו בהם לא יישארו לכם רק זיכרונות משמחים, אלא גם תמונות מוצלחות.

 

להתאמן – כן, גם בצילומים

אם אתם עומדים בפני אירוע חשוב – כדאי שתנסו את התרגול הבא. האמת היא, שהוא מאוד פשוט. כל מה שנדרש מכם הוא למדוד את הבגדים לאירוע המיועד ולעמוד מול המראה, שתעזור לכם למצוא את הזווית הנכונה לצילום, ואת פוזת הצילום המנצחת שלכם.

שינוי של זווית הצוואר, למשל, יכולה לגרום לכם להיראות יותר גבוהים או רזים. האם יותר מתאים לכם לחייך בפה סגור, או בפה פתוח? אמנו את שרירי החיוך שלכם ותגיעו מוכנים לאירוע הבא, או יותר נכון – לצילומים שלו.

 

קלאס באפס מאמץ

צילום ליד בר קוקטיילים לאירועים או ליד החופה? אין זה משנה, העיקר הוא שתיראו בתמונות שתצטלמו משם כאשר אתם נינוחים ושמחים. המאמץ למראה המושלם לא עולה יפה בתמונות. אל תתאמצו להדק את הבטן לגב או לחייך בצורה מאולצת. תשתחררו, תשחררו, ותביאו לעולם (ולמצלמה) את החיוך הטבעי שלכם. אתם הכי יפים שנוח לכם, תזכרו את זה.

 

מצאו את הטיימינג המושלם לתמונה

אתם נראים במיטבכם בתחילת האירוע, כשהאיפור עוד מהודק לפנים והבגדים טרם קיבלו כתמים של אוכל או שתייה. בהגיעכם אל האירוע המיוחל, מומלץ שתבקשו מהצלם לצלם אתכם איך שהוא רק מתחיל, כשהכול עוד עומד במקום. הנטייה שלנו לשתות אלכוהול ולשמוח באירוע היא מבורכת – אך אחרי מספר דרינקים על הבר, סביר להניח שתיראו קצת אחרת, מאשר בתחילת האירוע, כשאתם עוד פיכחים.

 

צילום לאורך – הטריק של המקצוענים

בתצלום לאורך, אמצו את השיטה של הכוכבים הגדולים מהוליווד, להם יש תנוחת צילום מושלמת, שפשוט אין מצב לצאת בה לא טוב. אם את אישה, הניחי את ימינך על המותן, והושיטי רגל ימין קדימה. אם אתה גבר, עמוד ברגליים כאשר הן נמצאות ברוחב הכתפיים, והכנס ידך אל כיסי המכנס. תוכלו לבחור להביט או למצלמה או לא, אין זה משנה – כי בפוזיציה הזו אין סיכוי שתצאו רע!

 

לסיכום

אירועים מביאים איתם זיכרונות נהדרים של רגעי שמחה, והאמת היא – שהם יכולים גם להביא לכם אחלה של תמונות שתוכלו לפרסם אחר כך ברשתות החברתיות.

השקעתם בלבוש חגיגי ויפה, לפעמים באיפור מהוקצע, אך אתם עדיין לא מרגישים במיטבכם? אתם יכולים להגיד גם לא, ולבחור שלא להצטלם. זה בסדר גמור. כשאתם מרגישים לא בנוח, זה ניכר בתמונות, לכן מומלץ להצטלם רק כאשר אתם מרגישים לגמרי בטוב עם הגוף שלכם.

 

צילום

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »