3 טיפים לצילום קינוחים

הכנה של קינוחים זה לא עניין פשוט, אבל צילום של קינוחים מסתבר, זה עניין מורכב עוד יותר. נתקלנו לאחרונה ברילס וסטורי של אנשים מוכרים שבחרו להעלות צילומים של קינוחים מושלמים שהם אכלו. אבל התמונות שהם צילמו, איך לומר? לא היו קרובות לשלמות. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקיף בנושא שיציג בפני כל דורש את הטיפים הנכונים ביותר לצילום קינוחים. הישארו אתנו ותגלו את 3 הטיפים הנבחרים.

 

איך הגענו דווקא אל 3 הטיפים האלה?

הגענו אל 3 הטיפים הנבחרים לאחר שיצרנו קשר עם אנשים שיודעים דבר או שניים על צילום של קינוחים. שכן, אלו משפיעני רשת שמצלמים באופן קבוע קינוחים שונים במקומות הטובים ביותר בארץ ובעולם. הם מעלים את התמונות הטובות ביותר. כאלה שמעבירות את הטעם והריח של הקינוח למרחקים. ביקשנו לדעת איך הם עושים את זה וקיבלנו המון טיפים. בסופו של דבר בחרנו את ה – 3 שחזרו על עצמם מספר פעמים והבנו שאלו הטיפים הטובים ביותר. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שסייעו לנו. שכן, בזכות הליווי שלהם, יש לנו מדריך מקיף בנוגע לצילומי קינוחים.

 

רוצים לצלם קינוחים באופן מקצועי? תיישמו את טיפ מספר 1

לאחר שימוש בשלל מוצרי אפיה לבניית ויצירת הקינוח המושלם לצילום, מצאו את הסביבה המושלמת עם הרקע שייתן לכם הכי הרבה קונטרה על מנת שתצא לכם תמונה שלא תוכל לעבור ללא תגובת ה"וואו".

 

רוצים לצלם קינוחים באופן מקצועי? תיישמו את טיפ מספר 2

בשביל לצלם קינוחים באופן מקצועי, אתם צריכים שיהיו לכם כל מיני מעמדים מעוצבים. כאלו שיאפשרו לכם להניח את הקינוח בגבהים משתנים. יש למשל אפשרות להעמיד באזור הצילום מעמד לעוגה ולהניח את העוגה על גביו. כך מתאפשר להראות את העוגה מכל מיני כיוונים מבלי לקבל אור חזרה מהשולחן.

 

רוצים לצלם קינוחים באופן מקצועי? תיישמו את טיפ מספר 3

אם אתם רוצים לצלם קינוחים באופן המקצועי ביותר שיש, עליכם לקנות ציוד צילום איכותי. סביר להניח שחיכיתם לפסקה הזו. שכן, זה ברור שחייבים להשתמש בפריטים המקצועיים הבאים:

  • מצלמה איכותית
  • מעמד למצלמה
  • רינג מקצועי

חשוב לציין שבבחירה של הפריטים הללו אתם צריכים להניח את החישובים הכלכליים בצד. שימו דגש על בחירה של פריטים מקצועיים ואיכותיים שיאפשרו לכם להוציא את התמונות הטובות ביותר. כדאי לציין כי אם בחרתם לצלם מהנייד ולא ממצלמה, תמיד אפשר לחפש אחר נייד עם מצלמה איכותית.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את 3 הטיפים לצילום של קינוחים באופן מקצועי. כעת, יש בידיכם את הטיפים וההנחיות, כך שנותר לכם רק ליישם ולקבל תמונות של מקצוענים.

מנה אחרונה

 

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »