4 טיפים לצילום חתונת יום בחוף הים

עונת החתונות בדרך כלל מופיעה בחודשי הקיץ וכך גם חתונות יום ולא אירוע בערב.

במקרים כאלה יש חתנים וכלות שגם מחליטים לעשות את האירוע בחוף הים.

באופן זה הצילומים של החתונה הם שונים מאשר באולם או מקום אחר.

על טיפים לצילומים אלה מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

תכנון חתונה

בבואכם לתכנן את החתונה דעו כי ראשית כל חשוב להחליט על תקציב שאתם מיועדים לה. לאחר מכן תוכלו לגשת לתכנן את החתונה עם מארגנת חתונות או באופן עצמאי ולהיעזר באתרים שונים כמו https://mazaltov.walla.co.il שיוכלו להציע רעיונות שונים לתכנון של החתונה ומספר דרכים לעשות זאת בצורה טובה בכדי שיצא לכם בדיוק האירוע שאתם חולמים עליו.

 

למה דווקא ים?

צילומים וחתונה בחוף הים הם דבר נפוץ בשנים האחרונות ולמה לא בעצם. הים מציג את הטבע בצורה הכי פשוטה והכי יפה, לא צריך פילטרים לתמונות והצבעים שלו עושים את העבודה. בנוסף, יש משהו רומנטי בחוף ים שיוצר אווירה חמה ואוהבת. לכן, לחתונה אין ספק שלוקיישן לצילומים ולחתונה עצמה הים הוא אופציה טובה מאד שתעשה את העבודה.

 

מזג האוויר

ראשית כל, חשוב לבדוק את מזג האוויר לפני הצילומים. בים לעיתים יש רוחות, לחות, גלים חזקים, או קור מקפיא. חשוב לבחור יום ועונה מתאימים לחתונה וצילומים בים אחרת זה יכול להרוס את הכל.

 

מקום אטרקטיבי

כפי שידוע חוף הים עשוי להיות מלכלך מאד בעיקר בשל החול הרב שיש. בנוסף, ישנם חופים מלאים בלכלוך או באנשים. לכן, לפני הצילומים חשוב לבדוק כמה ימים לפני כן, חופים טובים ומתאימים ובהם להחליט על נקודות מסוימות בהן כדי לצלם את התמונות. כאלה בלי יותר מידי אנשים ברקע ועם אפשרות לעמוד במקום לא מלכלך, בכל זאת, אתם עם הבגדי חתונה עליכם לאורך הצילומים.

 

שמרו על הזוהר

כיוון ובאזור של הים בדרך כלל יש לחות בעיקר בקיץ וביום, חשוב לשמור על מראה נקי ומסודר. לכן, לכלות מומלץ להיות מלוות במאפרת או בחברה טובה שתעזור לכם עם האיפור, או לחלופין לקחת איתכן ערכת איפור לטאצ'ים. לחתנים כדאי לרכוש חולצה נוספת לצילומים בכדי לא להזיע.

 

לא להסתנוור

כיוון והצילומים הם בים ובמהלך היום, השמש כנראה תהייה חזקה. חשוב לשים לב כי אתם לא מצטלמים כאשר הפנים שלכם מול השמש כדי שלא תצאו מסונוורים. בנוסף, שימו לב כי הצלם מתייחס לכך כאשר הוא מצלם ומכוון את המצלמה בהתאם.

 

בסיכומו של דבר

צילומי חתונת יום בחוף הים יוצרים תמונות מהממות ורומנטיות לחתונה, אך חשוב לשים לב למספר דגשים. לבחור מיקום וחוף טובים, לעשות זאת בעונה וביום מתאימים, לקחת בחשבון את השמש המסנוורת ואת הלחות וההשפעות שלה על האקלים ועל המראה שלכם. ככל שתערכו מראש יותר טוב, כך הצילומים יצליחו.

גבר ואישה הולכים על החוף

 

 

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »