3 טיפים לצילום אירועים שנמצאים באוהל

אירועים באוהלים זה משהו נפוץ היום, כל אירוע שתרצו ניתן לקיים בתוך אוהל: חתונה, בר/בת מצווה, כנס, השקה, הרמת כוסית, אירוע משפחתי אינטימי ועוד דוגמאות רבות.

האוהלים מגיעים במגוון גדלים וסוגים עם/בלי רצפה או עם/בלי חלונות וכמו כל אירוע שמצריך צלם אז כמובן גם באירוע שמתקיים בתוך אוהל רק שכאן צריך לקחת בחשבון את עניין התאורה והגודל.

 

אירועים באוהל

אירועי אוהלים מביאים איתם יתרונות רבים שכן אפשר לעשות את האירוע בכל מזג האוויר ובכל תוואי שטח. בנוסף, אוהלים להשכרה יכולים להיות יותר זולים מאשר להשכיר מקום כלשהו שכן האוהלים מגיעים גם עם ריהוט ורצפה ואתם צריכים לדאוג רק לקייטרינג וצלם. מבחינת צילום, צריך לקחת בחשבון שמדובר בתאורה מלאכותית בלבד וגם שאין מרחב פתוח. ישנם כמה טיפים כדי ליצור תמונות מושלמות לאירוע באוהל.

 

כיצד להשתמש בזוויות נכונות

כאשר הצילום הוא בתוך אוהל צריך לבצע אותו בכמה זוויות: זווית גבוהה כדי לקלוט יותר אובייקטים, למשל, צילום האורחים מלמעלה+הנוף מבחוץ, זווית בגובה עיניים כדי לתפוס בצורה מדוייקט דמות או חפץ, זווית נמוכה לרגעים האינטימיים כמו למשל של חתן וכלה או חתן בר מצווה עם אמו, זווית מלמעלה לראש כדי לתפוס אובייקט+רקע (למשל, חתן וכלה עומדים בצמוד לאוהל עם שקיעה ברקע) וזווית צמודה לצילום מקרוב למשל, צילום האוכל.

 

זוויות בקומפוזיציה

כדי לתפוס רגע מעניין באירוע יש לצלם בצורה רציפה על מנת להגיע לזווית הנכונה: צילום של כמה טייקים תוך כדי שאתם זזים כדי שתהיה הלימה בין הזוויות ליצירת קומפוזיציה אחת שלמה. כאשר האירוע בתוך אוהל, ישנה חשיבות יתרה לאיכות הזווית כדי שלא תתקבל תמונה מטושטשת ולכן גם כאן ההלימה בין הזווית לקומפוזיציה היא שתביא לתוצאה המושלמת.

 

אל תצלמו לבד

שמקיימים אירוע משפחתי בתוך אוהל ישנו חשש מצד הלקוחות לגבי זווית צילום שתיתן תמונות טובות לאוהל עצמו וגם מחוצה לו. אם אתם משכירים צלם מקצועי אז לא תהיה שום בעיה שכן הוא ידע את הזווית הנכונה גם אם מדובר באוהל, אך כאשר אתם בוחרים להשתמש במצלמה של הטלפון שלכם או אפילו מצלמה ברמה גבוהה (לא של טלפון) אתם באמת יכולים להיות בבעייה שכן אם לא תדעו את הזווית, התמונות לא יצאו טוב.

 

לסיכום

אירועים שמתקיימים באוהלים להשכרה, ובמיוחד בטבע, הם הזדמנות מצויינת לבחור את הזווית המושלמת ולקבל תמונות מרהיבות למשל, שקיעה במדבר/ים וגם תמונות של האורחים מתוך האוהל עצמו. בכל הנוגע לצילום, אל תחששו לעשות אירוע באוהל. אם אתם משכירים צלם מקצועי שיודע את העבודה ואפילו אחד שקיבלתם עליו המלצות והוא בעל ניסיון צילום אירועים באוהל אתם יכולים להיות בראש שקט. הצלם יודע כיצד לבחור את הזווית ולייצר קומפוזציה מושלמת לרגעי השיא של האירוע.

מצלמה

 

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »