5 טיפים לצילום אותנטי של ריהוט עתיק

צילום הוא אחד מתחומי העניין שהתפתחו באורח דרמטי בשנים האחרונות ובין הדברים שצלמים מתחילים ומקצועיים אוהבים לצלם אלו רהיטים עתיקים ומרהיבים.

אז אם אתם חובבי צילום, או שיש לכם עסק ואתם צריכים לצלם ריהוט עתיק, במאמר הזה ניתן לכם 5 טיפים לצילום שיכולים להיות רלוונטי כמובן לכל מטרה צילומית שתהיה, וגם

רלוונטית עבור צילום ריהוט עתיק.

 

טיפ 1 – צילום ללא תנועה

דבר ראשון צריך שהתמונה תצא תקינה. כשאתם מצלמים תקפידו לא לזוז בכלל, להיות זקופים וישרים. בלי לשים לב ייתכן ותצלמו תמונה ותראו שהיא לא יצאה ברורה בגלל שזזתם אפילו מעט במהלך הצילום. חוק מספר אחד הוא לצלם ברור. בנוסף לכך בשביל שהתמונה תצא ברורה, תוודאו שעדשת המצלמה שלכם נקייה, גם אם מדובר בעדשת מצלמה של סמארטפון. תעבירו מטלית לניקוי עדשות ותנקו מעט את עדשת המצלמה. זה יכול לעשות עבורכם פלאים

 

טיפ 2 – שימו לב לרקע ומה שמסביב

כמובן שלצלם את הרהיט זה ממש לא מספיק, צריך לשים לב מה הרקע שלו בתמונה. האם אתם עושים באזור מסוים? עם נוף? בסטודיו? על רק צבע כלשהו? מה יש מסביב? חשוב לשים לב שאין דברים לא קשורים לרהיט שכן זה עלול מאוד לבלבל את מי שרואה את התמונה. אתם יכולים לשחק ולהתנסות עם זה קצת, עד שבסוף תראו מה הכי מתאים לרהיט שלכם מבחינת התמונה.

 

טיפ 3  – תהיו יצירתיים

תפתחו את הראש, צאו מהקופסא. האם לצלם מזווית ישירה היא האפשרות היחידה? אולי מהצד זה יותר טוב? אולי ננסה לצלם את זה מלמעלה? אולי נצא החוצה ונצלם את זה בראש? צילום אף על פי שהיא נתפסת כפעולה פשוטה למדי דורשת מכם חשיבה יצירתית בשביל שתוכלו בסופו של דבר להפיק תמונה איכותית ויצירתית. פתחו את הראש!

 

טיפ 4 – עריכה

עריכה בסופו של דבר הוא החלק החשוב ביותר של הצילום באופן אירוני, מכיוון שזה אפילו לא חלק מהתהליך הצילום עצמו. אם פעם הצילום היה השלב הראשון והאחרון היום זה השלב הראשון שלאחריו מגיעים השלבים הקריטיים שקשורים בעריכת התמונה.

תשתמשו בפוטושופ ובטריקים שונים כגון הצבת קווים שמרכזים את הצופה בחלקים החשובים בתמונה.

 

טיפ 5 – דונו עם אחרים!

דברו עם חברים שלכם שאוהבים לצלם או שהם לפחות טובים בזה. תיכנסו לקבוצות פייסבוק של צילום, תשלחו דוגמאות ותבקשו ביקורות. תבקשו טיפים ועזרה, אנשים מאוד ישמחו לעזור לכם. תחפשו פורומים ובלוגים הקשורים בצילום, תוכלו למצוא כאן המון כלים שיוכלו לשמש אתכם. ואולי הכי חשוב, תסתכלו על תמונות של אחרים שצילמו רהיטים עתיקים, תנסו לראות מה טוב ומה אתם הייתם רוצים לעשות שיהיה יותר טוב.

אנחנו מקווים שהטיפים כאן ישמשו אתכם בעת צילום רהיטים עתיקים ומקווים שיצאתם מסופקים.

אם אתם רוצים לקבל השראה לגבי לוקיישנים ורהיטים שמצטלמים טוב היכנסו לאתרים של רהיטים uliwood, אחד אתרי הרהיטים היותר פופולריים בישראל. שיהיה בהצלחה!

 

כיסא

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »