3 הטיפים המבטיחים ביותר לצילומי בת מצווה

אם יש משהו שיכול לגרום לילדת בת מצווה להתבאס על האירוע שלה זו העובדה שהיא תקבל בסיומו בוק בת מצווה שאינו תואם לציפיות שלה. כדי שתוכלי להימנע ממצב שכזה, את צריכה לקרוא את המדריך הנוכחי באופן מעמיק ולגלות את 3 הטיפים שיבטיחו לך צילומים טובים ופוטוגניים שאת תאהבי. הישארי אתנו ותגלי מהם.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו שלא לכתוב לבדנו. שכן, היה חשוב לנו לשמוע חוות דעת מקצועית מטעם אנשים שחיים את התחום. לכן, פרסמנו סקר קצר ברשתות החברתיות וביקשנו מצלמים מתחילים ומנוסים כאחד לשתף אותנו בטיפים שיבטיחו לכל אחת לקבל את צילומי בת המצווה הטובים ביותר. אנו מוכרחים להודות שהופתענו שיותר מ – 53 גולשים ענו על הסקר וקיבלנו לא פחות מ – 163 טיפים טובים. בחרנו מתוכם את ה -3 שחזרו על עצמם מספר רב של פעמים ובחרנו להציג אותם בפניכן.

 

טיפ מספר 1 שיבטיח לך את צילומי הבת מצווה הטובים ביותר

הטיפ הראשון שקיבלנו הוא להגיע עם כמה סטים של בגדים. שכן, צילומי בת מצווה  אורכים כמה שעות בודדות ובמהלכם, מצלמים מספר רב של תמונות. כדי שלא כל התמונות יהיו עם סט בגדים אחד, כדאי להביא כמה אפשרויות ולהחליף אחת לכמה סטים. נאמר לנו שהבחירה בהבאת כמה סטים של בגדים לא נובעת אך ורק בגלל הגיוון, אלא גם בגלל האפשרות לבחון את ההתאמה של הבגד למקום הצילום. שכן, לעיתים מתגלה ברגע האחרון שהסטים שהיו נראים בתחילה למצולמות כטובים ביותר כלא טובים בכלל

 

טיפ מספר 2 שיבטיח לך את צילומי הבת מצווה הטובים ביותר

הטיפ השני נוגע לבחירת מקומות הצילום מראש. שכן, מסתבר שלא פעם, נערות מציינות בפני הצלם הנבחר שהן מעוניינות שהוא יהיה האחראי לבחירת מקום הצילום. אבל הצלם לא מכיר את המצולמת והוא לא יודע מה הסגנון שלה. לכן, ההמלצה היא לבחור מראש את מקומות הצילום וליידע את הצלם ולא להסתמך עליו. הנה כמה מקומות טובים שהומלצו לנו בתשובות הסקר:

  • חוף הים במכמורת
  • שוק מחנה יהודה
  • מתחם התחנה בתל אביב

 

טיפ מספר 3 שיבטיח לך את צילומי הבת מצווה הטובים ביותר

הטיפ השלישי הוא להגיע עם איפור בסיסי (במידה ואת בוחרת להתאפר). אם את מתאפרת ביום יום, תביאי את ערכת האיפור שלך איתך, אם את לא מתאפרת ואת בוחרת להתאפר לקראת הצילומים, כדאי שתשימי לב שאת לא מגזימה. ההמלצה הגורפת היא להישאר ככל הניתן עם המראה הטבעי שלך.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לך לדעת מהם 3 הטיפים המבטיחים ביותר לצילומי בת מצווה. בהזדמנות זו נאחל לך שתהיה חגיגה שמחה ומיוחדת ושתקבלי בסופה את בוק בת המצווה הטוב ביותר שיקלע לטעם האישי שלך. מזל טוב!

תמונות

 

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »