האם שווה לשלב צילום בחוויה של טייס ליום אחד?

טייס ליום  אחד זוהי חוויה יוצאת דופן ונורא מיוחדת! כל הפרטים על מה כלול ביום כזה, מהם ההכנות, מה בדיוק קורה במטוס ומה עוד אפשר לשלב ביום המיוחד הזה –  מחכים לכם ממש כאן למטה!

 

"טייס ליום אחד" מה קורה במטוס?

חווית טייס ליום אחד חיפה מתנהלת כמו שיעור בקורס טיס אמיתי, אתם\ מי שתבחרו יושבים במושב הטייס השמאלי בקוקפיט של המטוס ומדריך הטיסה יושב צמוד אליכם במושב הימני. מדריך הטיסה ינחה אתכם בתפעול המטוס וישגיח שהכל מתנהל כשורה, בבטיחות ובמקצועיות.
כמובן שלפני רגע הטיסה עצמה ישנה הדרכה קצרה בסימולטור כדי לקצר עניינים ברגע האמת. אל תדאגה, לא צריך לזכור כלום! יש לידכם מדריך טיסה שנועד להזכיר לכם ולשמור עליכם.

 

אז איך מתנהל יום ה"טייס ליום אחד"?

  • תדריך בסימולטור המדמה טיסה שם נלמד בקצרה שפה משותפת ומקצועית, על המערכות והמכשירים שנמצאים בתא הטייס.
  • נבצע ביחד את שלבי ההכנה של לפני הטיסה: בדיקות שוטפות, בקשת אישור ממגדל הפיקוח, התנעה והסעה אל מסלול המראה.
  • המראה והמשך הטיסה
  • נחיתה ותשאול על הטיסה והחוויה (:
  • יש אפשרות לתעד את כל החוויה המטורפת הזאת באמצעות מצלמה מובנת בתוך המטוס (בתוספת תשלום).

 

מה עוד כדאי לדעת על חווית "טייס ליום אחד" שלנו?

אם ברצונכם בעתיד, או אחרי שניסיתם לטוס איתנו בפעם אחת, להוציא רישיון טייס פרטי, חשוב שתדעו – הטיסה נחשבת לכם בשעות הטיסה שנדרשות לכם לצבור על מנת להוציא את הרישיון. שווה! הטיסות שלנו יוצאות משדה התעופה בעיר חיפה. באיזה מטוס טסים? הטיסה שלכם מתבצעת על מטוס קל מסוג "ססנה C-172"

לצערנו, לחוויה לא ניתן להוסיף חברים או בני משפחה, מטעמים בטיחותיים ולוגיסטיים. הטיסה היא טיסת היכרות בלבד והיא אינה מקנה כל רישיון חוקי להטסת מטוס. על כל מי שנכנס אל השדה תעופה באותו היום ביחד אתכם צריך להצטייד בתעודות מזהות.

במידה ומזג האוויר לא יאפשר טיסה, הטיסה תדחה. הבטיחות שלכם קודמת לכל ולפעמים אין ברירה אחרת. לצערנו יש מקרים בהם הטיסה נדחת אפילו כמה שעות לפני המועד שנקבע. עמכם הסליחה אך שמנו לנו בראש סדר העדיפויות ביטחון ומקצועיות. אנחנו מעדיפים לדחות מאשר לבצע טיסה לא בטוחה.

 

מהם שעות הפעילות של "טייס ליום אחד" חיפה?

ניתן לקבוע אצלנו טיסות בשעות הפעילות:

ימים ראשון עד חמישי מ8 בבוקר ועד 20:00

ימי שישי מ07:00 ועד ל19:00

שבתות 08:00 ועד 20:00

ניתן להתקשר לבירורים ופרטים נוספים במספר: 050-350-0326

 

חווית "טייס ליום אחד" בחיפה

אין לנו ספק שזוהי חוויה מרגשת ויוצאת מן הכלל, להחזיק את ההגאים של המטוס ולרחף מעל כדור הארץ בכוחות עצמכם זו תחושה שקשה לנו להסביר במילים. אבל הלקוחות שלנו בהחלט הצליחו! מוזמנים לקרוא ולהתרשם. מאחלים לכם לעוף על החיים (:

צילום

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »