5 דרכים לצלם מגשי פירות בצורה שתתפוס את העין

מגשי פירות הם דבר שניתן למצוא כמעט בכל אירוע, בין אם מדובר בהרמת כוסית בחברה לכבוד השנה החדשה או בחתונה.

פירות נחשבים גם פתיחה נהדרת וגם קינוח מוצלח; הם בריאים, טעימים, מדברים לכולם ולא פחות חשוב מכך – הם נראים נהדר.

אם אתם מצלמים את האוכל באירוע שלכם, וודאי תרצו שהתמונות יעשו חסד עם מושא הצילום ויעוררו תיאבון. כך תעשו זאת נכון.

 

טיפים לצילום של מגשי פירות

מה שטוב בצילום של מגשי פירות זה שלא צריך להתאמץ יותר מדי כדי שהם יצאו טוב מהסיבה הפשוטה שהם כבר נראים מצוין ממילא. מגשי פירות הם צבעוניים, עסיסיים ומעוררי תיאבון. לצד זה, מן הסתם נרצה שהצילום יהיה כמה שיותר מוצלח. בדיוק למטרה זו הבאנו עבורכם מספר טיפים לצילום מוצלח של מגשי פירות:

 

  1. תאורה מתאימה

תאורה זה דבר חשוב בכל צילום, ובפרט בצילום אוכל – כולל כמובן צילום של מגשי פירות. יש להקפיד על תאורה שתדגיש את הצבעים של מגש הפירות ואת הגיוון שבו. תאורה טבעית יכולה לעשות את העבודה, אבל לפעמים זה לא מספיק ויהיה צורך לדאוג גם לתאורה מלאכותית.

 

  1. ניגודיות וגיוון

אם אנחנו מעוניינים להוציא תמונה שתתפוס את העין, חשוב להקפיד על ניגודיות וגיוון בתמונה. הכוונה כאן היא בעיקר לצבעים: לבחור פירות בצבעים שונים המבליטים זה את צבעו של זה. ניתן גם לצלם על רקע שמבליט את צבעי הפירות כדי למקסם את אפקט זה.

 

  1. קומפוזיציה

חשוב מאוד להקדיש מחשבה לסידור האובייקטים שאנו מצלמים, שכן יש דרכי סידור שהעין אוהבת ולעומת זאת דרכי סידור אחרות נראות לנו פחות טוב. אחת הדרכים לסדר את האובייקטים היא באמצעות "חוק השלישים", לפיו מומלץ לחלק את התמונה לשלושה חלקים לאורך ושלושה חלקים לרוחב כאשר נקודות המפגש בין קווי החלוקה מהוות נקודות בהן אנחנו יכולים למקם את האובייקטים שלנו.

 

  1. אביזרים נלווים

הוספה של אביזרים נלווים לתמונה תמיד מוסיף נפח נוסף, ואם אנחנו בוחרים את האביזרים נכון האובייקט המצולם נראה טוב יותר. במקרה של מגשי פירות אביזר נלווה יכול להיות המגש עצמו שנבחר במחשבה, המשטח עליו המגש מונח, כפות חלוקה, עלים וכדומה.

 

  1. שמרו על יחסים נכונים

כשאנחנו מצלמים אובייקט מגוון כגון מגש פירות אנחנו צריכים לחשוב מה אנחנו רוצים להבליט ובהתאם לכך לשמור על יחסי גודל נכונים. למשל, אם אנחנו מעוניינים להבליט את התותים, מיקום של פירות גדולים הרבה יותר מהם לידם עלול לבלוע אותם. לכן כדאי לשקול למקם לידם משהו בסדר גודל מתאים – למשל אשכול ענבים קטן.

 

מגשי פירות מעוצבים לכל אירוע

אל תתפשרו על האירוע שלכם – הזמינו עוד היום מגשי פירות מעוצבים בהתאם להעדפות שלכם ולאירוע אותו אתם עורכים. פרי מתוק מציעים מבחר מגשי פירות עם משלוחים בפריסה ארצית, ומקפידים גם על טעם, גם על איכות וגם על נראות. הזמינו מגשי פירות בריאים, עסיסיים וטעימים שיעשו לכם את האירוע.

 

פרות חתוכים

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »