איפה מומלץ לצלם בוק מושלם לבת מצווה

אחת השאלות הנפוצות ביותר שמופיעות בחיפושים בגוגל בכל הנוגע לבת מצווה זו השאלה שצוינה בתחילת המדריך. שכן, כל נערה שחוגגת אירוע בת מצווה רוצה להיות בטוחה שהיא בוחרת במיקום מושלם לצילומי הבוק. כשערכנו בעצמנו את החיפוש של הביטוי הזה בגוגל, גילינו שאין מספיק מידע בנושא, אז החלטנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק כדי לספק לכן את התשובה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידנו. הפעם בחרנו להסתייע בגורמים חיצוניים שאפשרו לנו לדעת מהם המקומות הטובים ביותר לצילומים של בוק לבנות מצווה. נספר לכם שהגענו אל הגורמים הללו לאחר שפרסמנו סקר קצר בקבוצות של צלמים וצלמות מקצועיים וביקשנו שישתפו אותנו ב – 3 מקומות מיוחדים. קיבלנו רשימה ארוכה של מקומות מומלצים ובחרנו את ה – 3 שחזרו על עצמם מספר רב של פעמים. אז תישארו איתנו ותגלו מהן המקומות הללו שאסור לכן לפספס.

 

איפה מומלץ לצלם בוק מושלם לבת מצווה? אפשרות מספר 1

האפשרות שהגיעה אל המקום ה -1  הוצעה על ידי לא פחות מ – 53 צלמים מוסמכים. כולם ציינו שהמקום המושלם ביותר לצילומי בוק בת מצווה הוא מתחם התחנה בתל אביב. לדבריהם, מדובר במיקום שמאפשר רקעים שונים מיוחדים, כמו למשל הרקעים הבאים:

  • צילום על רקע קרונות רכבת ישנים
  • צילום על רקע פרחים
  • צילום על רקע קירות עתיקים

אם תגיעו לביקור במתחם ביום חול, אתם תגלו שהוא עמוס במבקרות שהגיעו להצטלם לבוק המצווה שלהם (וגם בכלות וחתנים).

 

איפה מומלץ לצלם בוק מושלם לבת מצווה? אפשרות מספר 2

האפשרות שהגיעה אל המקום ה – 2 והמכובד לא פחות הוא חוף הים. ראוי לציין כי כל הצלמים לא המליצו על חוף מסוים, אלא פשוט אמרו שההמלצה היא להגיע בשעות בין הערביים. שכן, אז נוח להצטלם מבחינת מזג האוויר וגם השמש לא מפריעה והורסת את התמונות. אם אתן בוחרות באפשרות זו, כדאי שתכינו את עצמכן מראש ותגיעו עם צעיף או בגד חמים למקרה שיתקרר לקראת הערב.

 

איפה מומלץ לצלם בוק מושלם לבת מצווה? אפשרות מספר 3

האפשרות ה – 3 לא מתאימה לכל אחת. אם אתן חובבות אמנות וגרפיטי, ההצעה היא להגיע אל שכונת פלורנטין ששוכנת בדרום תל אביב. שכן, השכונה מלאה בפינות מיוחדות שיאפשרו לכל אחת לצאת עם תמונות מקוריות. ניתן להצטלם בשוק לוינסקי בסמוך לחנויות התבלינים הצבעוניות, לצד ציורי הגרפיטי שמעטרים את השכונה. השכונה גם מלאה בכלבים מיוחדים, כך שכניסה אליה עם מצלמה תאפשר לחובבות הכלבים שבכן לצאת עם לפחות 10 תמונות עם כלבים מסוגים שונים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 המקומות שמומלץ לצלם בהם בוק מושלם לבת המצווה. מאחלים לכם שתצאו עם בוק מיוחד במינו.

אלבום תמונות

 

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »