איך לצלם תכשיטים בצורה מחמיאה ומרשימה

מעצבות ומעצבי תכשיטים תוהים לא פעם איך הם יכולים לצלם את התכשיטים שלהם בצורה המחמיאה והמרשימה ביותר.

אנחנו בעצמנו מצאנו את עצמנו לאחרונה תוהים את אותה תהייה.

אנחנו אמנם לא מעצבי תכשיטים, אבל בחרנו לקדם בחשבון האינסטגרם שלנו מותג תכשיטים מוכר.

יצאנו לבדוק איך נוכל לצלם את התכשיטים בצורה הטובה ביותר כדי לא לאכזב את המותג והחלטנו להוציא לאור את המסקנות שאליהן הגענו.

הנה כל הפרטים שריכזנו במהלך הבירור:

 

מסקנה ראשונה – לדאוג לתאורה איכותית

המסקנה הראשונה ואולי החשובה ביותר היא לדאוג לתאורה איכותית. במהלך ניסיונות הצילום שערכנו, גילינו שהתאורה שינתה את המראה של התכשיטים על הגוף באופן המשמעותי ביותר. זו הסיבה שיצאנו אל חנות תאורה מקצועית וניסינו לצלם את התכשיטים במקום. כך יכולנו לדעת פחות או יותר אם מדובר בתאורה שמתאימה לנו. חשוב גם לשים לב, מלבד לאיכות, לצבע התאורה. תבדקו היטב מהו צבע התאורה שמחמיא לכם ביותר. כאשר 2 האפשרויות המומלצות ביותר הן תאורה בצבעי לבן וצהוב.

 

מסקנה שנייה – לדאוג למצלמה איכותית

אי אפשר לדבר על צילום תכשיטים  ולא לדבר על איכות המצלמה. יש מי שבוחרים לערוך צילומים דרך המצלמה של המכשיר הנייד, אבל אנחנו מוכרחים להודות שזה לא תמיד הפתרון המתאים. אם אתם צריכים צילומים איכותיים באמת ואתם רוצים שהתכשיטים יהיו מחמיאים ומרשימים, אתם חייבים להיות בטוחים שיש לכם ציוד צילום על רמה. המצלמה של הפלאפון שלכם אולי נחשבת לאיכותית, אבל יכול להיות שיש בה שריטות דקות וקטנות שעשויות להשפיע על איכות הצילום בסופו של דבר.

 

מסקנה שלישית – לבדוק שהדוגמנית\דוגמן פוטוגניים

זה אולי נשמע לכם ברור מאילו שכל דוגמן או דוגמנית נראים טוב דרך עדשת המצלמה, אבל האמת היא, שזה לא תמיד כזה פשוט. כשמדובר בתכשיטים, אתם צריכים לבדוק פרמטרים שונים בנוגע לכל דוגמן. עליכם למשל לבדוק את הפרטים הבאים בגופו של הדוגמן:

  • צבע העור
  • מבנה כפות הידיים\האוזניים\הצוואר

לאחר שתבדקו ואת הפרטים הללו, תצטרכו לבדוק את ההתאמה של צבע התכשיט לצבע העור ולמבנה הגוף של הדוגמן. יש למשל דוגמנים ודוגמניות שתכשיטי כסף פחות מחמיאים להם.

 

מסקנה רביעית – לפנות אל צלם מקצועי וסטייליסט

אם הגעתם עד לפה ואתם מרגישים שיש לכם כאב ראש מכל ההמלצות שלנו, אתם צריכים לפנות לצלם מקצועי. זו הייתה המסקנה האחרונה שלנו בסופו של דבר. בהתחלה השקענו, בדקנו, חיפשנו. הסתכלנו על סוגי תאורה שונים, מצלמות ובחנו את הדוגמנים שלנו לעומק. בסופו של דבר הבנו שאנחנו רוצים להיעזר באנשי מקצוע.

 

לסיום

כעת אתם יודעים שבשביל לצלם תכשיטים בצורה מחמיאה ומרשימה, אתם צריכים לפנות אל המומחים בתחום. אנחנו בחרנו לפנות לצלם מקצועי וסטייליסט ואנחנו מרוצים בהחלט מהתוצאות. תבחרו גם אתם בסיוע מצד גורמים מקצועיים ותגלו שזו הבחירה הנכונה ביותר.

שרשראות

 

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »