איך לצלם עריסה לתינוק לקטלוג בצורה נכונה

אחד הדברים החשובים ביותר בהכנת קטלוג הוא השקעה בצילום התמונות. לכן, לא כל אחד מצליח לצלם את התמונות בצורה טובה ופוטוגנית. אחד הדברים אותם אנשים מתקשים לצלם הוא עריסת תינוק, זאת משום שיש מספר דגשים שלא כולם מכירים. אנחנו פה כדי לעזור לכם לצלם עריסת תינוק לקטלוג בצורה טובה כך שהתמונה תצא לא פחות ממושלם.

 

התאמת העריסה למאפייניה

השלב הראשון בחשיבה על צילום של עריסה לתינוק היא התאמת הסביבה למאפייני העריסה. שני הסוגים העיקריים של עריסות לתינוק זה עריסה שנצמדת למיטת ההורים ועריסה המתאימה לחדר נפרד. עריסה נצמדת היא עריסה שמתחברת למיטת ההורים ובעצם סוג של ממשיכה את המיטה. כך, בחודשים הראשונים, התינוק ישן צמוד להוריו. כמובן שעריסה מסוג זה אינה מחייבת וניתן להפרידה ממיטת ההורים כך שתהפוך ליחידה עצמאית.

עריסה מסוג זה כמובן שצריכה להצטלם לקטלוג באופן שניתן יהיה להבין את האפשרויות שהיא מייצרת. כך למשל, העריסה צריכה להצטלם בחדר ההורים כשמחוברת למיטה וגם בנפרד, כך שניתן יהיה להבין שהיא יכולה להתפרק. את העריסה שמותאמת לחדר הנפרד כמובן שיש לצלם בחדר בו היא אמורה להיות. אם מה שמיוחד בעריסה הוא הסגנון שלה יש להדגיש אותו. אם מה שמיוחד זה המקום הרב שיש לילד, אולי כדאי להשקיע בצעצועים שבתוכה.

 

התאמת הרקע

יש לבחור האם הצילום לקטלוג מתמקד רק בעריסה או רוצה להראות כיצד היא משתלבת ברקע הבית. אם הדגש או על העריסה עצמה, רצוי לצלם ברקע ניטרלי בו העריסה מתבלטת. הרקע הניטרלי צריך למשוך כמה שפחות תשומת לב בעוד העריסה היא מרכז העניינים. קטלוג שבוחר באופציה זו מתרכז בעיקר בפיצ'רים של העריסה.

מנגד, אם הקטלוג רוצה להתאים מסר שזו העריסה המושלמת לחדרי ילדים, כמובן שיש לעצב לצורך הצילומים חדר ילדים לתפארת. חדר ילדים זה חייו להתאים כמובן לצבעי העריסה, כך שהעריסה תשתלב מושלם כאילו חדר זה חיכה לעריסה שכזו כל הזמן.

 

מספר זוויות

רצוי לצלם את העריסה ממספר זוויות, כך שההורים יקבלו תמונת מצב עליה. לעיתים מהצד לא מבינים למשל כמה העריסה גבוהה ומלמעלה קשה לראות האם רחבה. מספר תמונות יכול לתת להורים יותר מושג איך נראית העריסה.

מלבד הפוטוגניות בתמונות הן כמובן צריכות לשקף את המציאות. כלומר, אל תצלמו את העריסה מן הזווית בה היא נראית הכי גדולה. כך, כשההורים הטריים יבחרו עריסה הם יתאכזבו לגלות שהקטלוג השלה אותם. השקיעו בנראות התמונו אך אל תצרו אשליות באמצעות זוויות.

לסיכום, כדי לצלם עריסה לקטלוג יש להשקיע. אולם, ברגע שמשקיעים ניתן להפוך את העריסה לתינוק לפריט הנחשק ביותר בקטלוג. לכן, לפני שאתם מתחילים לצלם את הקטלוג, תזכרו בפרטים הקטנים שהוזכרו כדי להפוך את הצילום למושלם.

עריסה לתינוק

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »