איך לצלם סרטון ויראלי לטיקטוק?

אפליקציית הטיקטוק כבשה אותנו בסערה, עם יותר ממיליארד משתמשים במהלך 4 השנים מאז השקתה מחוץ לסין.

קהל המשתמשים האדיר והאפשרות לערוך סרטונים בצורה מקורית ומשעשעת, גרמה להמון סרטונים להיות ויראליים ולזכות את בעליהם בתהילת עולם.

רוצים לצלם סרטון ויראלי? מוזמנים לגלות מה בדיוק עליכם לעשות

 

טיקטוק – כך הכל התחיל

העידן הדיגיטלי בו אנו חיים, מתפתח ומשתדרג במהירות מסחררת, עד שלעיתים קשה לעקוב אחרי כל השינויים והאפליקציות החדשות. יחד עם זאת, ישנן מספר אפליקציות בולטות ופופולאריות, מהן קשה להתעלם, כאשר אחת מהן היא אפליקציית טיקטוק.

טיקטוק התחילה למעשה עוד בשנת 2016 בסין ולאחר כשנה שווקה גם מחוץ לגבולות סין, כשהאפשרות לצלם ולערוך סרטונים קצרים באורך של דקות ספורות, כבשה למעלה ממיליארד משתמשים ברחבי העולם, המקדישים כ – שעה ביום להתעדכן ולהעלות סרטונים שונים – אתגרים, קסמים, סרטוני ריקוד ועוד תכנים מקוריים ויצירתיים, אשר חלקם מצליחים 'לשבור את הרשת' ולהגיע לממדי חשיפה עצומים.

 

הגורמים שהפכו את טיקטוק לאפליקציה כל כך פופולארית

מלבד אפשרויות הצילום והעריכה הקלות והנוחות לתפעול, אפליקציית טיקטוק צברה את הפופולאריות העצומה שלה בגלל מספר פרמטרים עיקריים ובמיוחד בעיקר השימוש של ידוענים רבים באפליקציה.

כך, ידוענים רבים – סלבריטאים, כוכבי קולנוע, כדורגלנים, דוגמניות ועוד, מחזיקים ומתפעלים עמוד טיקטוק משלהם ובהתאם ליכולת ההשפעה האדירה שלהם וקהל העוקבים הרב שלהם, הצליחו לתרום רבות לפופולאריות של טיקטוק, כשהם גורמים לצופים שלהם להשתתף באתגרים ולפרסם סרטונים משל עצמם.

 

המדריך לצילום סרטון ויראלי לטיקטוק

כפעילים ברשתות החברתיות השונות, כולנו אוהבים להיות מוערכים על ידי משתמשים אחרים והעוקבים שלנו בפרט, באמצעות סימוני עוקב ולייקים על התכנים שאנחנו מעלים, כשרבים פונים לרכישת חבילות עוקבים ולייקים לטיקטוק fyp.co.il, אשר מאפשרים לקבל חשיפה אדירה בפרק זמן קצר במיוחד.

אך מלבד רכישת חבילת עוקבים ולייקים לטיקטוק, מומלץ להקפיד על העלאת סרטונים באופן תדיר ושוטף, בשעות שונות של היום ולא בבת אחת, סרטונים מקוריים ויצירתיים שיהוו בסיס מוצלח להפיכת הסרטון לוויראלי. אז אם שאלתם את עצמכם כיצד בדיוק מצלמים סרטון וויראלי, הגעתם למקום הנכון.

  • תנאי צילום אופטימליים – כשניגשים לצלם סרטון איכותי, יש לדאוג בראש ובראשונה לתנאי צילום אופטימליים. בהתאם לכף יש לדאוג לתאורה אידיאלית ומיטבית, שתאפשר לראות אתכם באופן ברור ונקי ולסביבה נקייה מרעשי רקע שעלולים להפריע.
  • זיהוי טרנדים לצד מקוריות – אין ספק כי סרטוני ריקוד ואתגרים הם סרטונים בעלי אחוזי ויראליות גבוהים במיוחד, אך אין זה אומר כי כל סרטון כזה יזכה להצלחה מסחררת. גם אם בחרתם לצלם טרנד עכשווי, הקפידו על פן יצירתי ומקורי משלכם.
  • עריכת הסרטון – במידה ואתם עדיין חסרי ניסיון, או מצלמים סרטון חדש לגמרי, עדיף להעלות את הסרטון מספריית הסרטונים שלכם, לאחר שתבחרו את המוצלח מביניהם.

אישה מחזיקה טלפון

 

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »