איך לצלם מסיבת פול מון

מסיבות הפול מון הן פופולריות מאד בשנים האחרונות וידועות בייחודיות שלהן לעומת אחרות.

כחלק מהקונספט של המסיבות הללו, הן מתקיימות לאורך הלילה בחוף הים, משמע – תוכלו לתזז ברחבה בלי אורות מסנוורים.

בעקבות זאת, הצילום במסיבות הללו צריך להיות מותאם בכדי שיצאו תמונות טובות וברורות.

על כך ועוד מוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם. 

 

מהן מסיבות הפול מון?

בעידן של היום עולם המסיבות הוא רחב ומלא, ישנם קונספטים שונים, חברות רבות והרבה התעסקות סביב הנושא. מסיבות יכולות להיות פרטיות או ציבוריות. הייחודית של מסיבות הפול מון מתחילה בלוקיישן שלה – חוף היום, בזמן – לאורך כל הלילה ובעיתוי הספציפי – לילה לפני או אחרי הופעתו של ירח מלא.

 

איך הכל התחיל?

מי שאחראי לכל הרעיון המוצלח הוא חוף האד רין הנמצא באי המוכר קו פה נגאן שבתאילנד וכינויו הוא "אי המסיבות". המסיבות מתקיימות בחוף סנדרייז שנמצא במתחם של ההאד רין. המועדונים הנמצאים על האי הם חלק נכבד במסיבות. הפעם הראשונה בה התקיימה מסיבת פול מון הייתה בשנת 1985. מאותו זמן קונספט המסיבות עבר מפה לאוזן והצליח למשוך קהל שנע בין 5,000 ל- 30,000 איש בכל ערב

 

קונספט המסיבה

מסיבות הפול מון מתחילות בערב ומסתיימות בזריחה, כאשר הפאבים הנמצאים על החוף נשארים פתוחים לאורך כל הלילה והחוף מלא בבמות שונות שבכל אחת מתנגן סגנון אחר של מוסיקה. בנוסף כחלק מהמסיבה יש גם שחיה לילית, אלכוהול שנקנה בדליים מיוחדים ותחרויות של קפיצה בחבל. כמו כן, חלק מקהל החוגגים נוהג להצטייד בצבעים זוהרים איתם צובע את הגוף והפנים.

 

זה מסנוור

הבזק אור במצלמה או בשם בו אנחנו נוהגים לקרוא לו – הפלאש, נועד בכדי לצלם במקומות ואזורים חשוכים שאין אור בסביבה. הפלאש מאפשר לתמונה להיות מוארת, לא מטושטשת וברורה. עם זאת, הוא גם עלול לסנוור ולייצר תמונה פחות אותנטית ויפה. לכן, במידה ואתם רוצים לצלם במסיבה חשוכה כמו הפול מון, כדאי שתחפשו מקום יחסית מואר כדי לצלם באזורו. תוכלו למצוא זאת באזור הברים, דוכנים שונים ואפילו ליד אור הירח.

 

טיפ נוסף לצילום בפול מון

כפי שידוע האנשים במסיבות הללו צבועים בצבעים זוהרים, בכדי לקלוט זאת בצילום בצורה ברורה, בעיקר כשהרקע הוא חשוך, חשוב להיות יציבים. לאחר הלחיצה על כפתור הצילום המתינו 3 שניות נוספות מבלי לזוז וכך תוכל לצאת תמונה ברורה וממוקדת יותר. כמובן שמיקוד וכיוון של הפוקוס במצלמה יעזור לכם גם במקרה זה.

 

לסיכום

מסיבות הפול מול הן חשוכות, בשל העובדה שהן מתקיימות לאורך כל הלילה, בחוף הים והירח עדיין לא מלא. כחלק מהמסיבות המשתתפים צובעים את עצמם בצבעים זוהרים הבולטים בחושך. על מנת שתוכלו לתעד תמונות טובות ויפות מהאירוע, כדי שתחפשו מקומות יותר מוארים לצלם, תחדדו את הפוקוס ותקפידו להיות יציבים בעת הצילום.

 

רחבת ריקודים

 

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »