איך לצלם בר קוקטיילים לאירועים

צילום בר קוקטיילים לאירועים הוא עניין שכדאי להשקיע בו מחשבה, ותכנון מקדים.

צילום בר הקוקטיילים והאופן שבו תבצעו אותו ותתכננו אותו, ישנה לחלוטין את מה שתשדרו עבור הצופים.

לכן השורה התחתונה והחשובה בצילום בר קוקטיילים לאירועים, היא התאמת הבימוי ואופן הצילום אל המטרות שלכם ואל האווירה שתרצו לשדר.

לכן במידה ותרצו לפרסם ולשווק את בר הקוקטיילים אופן הצילום יהיה שונה מתיעוד בר קוקטיילים באירוע פרטי.

ישנם מספר קווים מנחים ופרמטרים שכדאי לחשוב עליהם ולקחת בחשבון בעת צילום בר קוקטיילים באירועים, וכך תוכלו להציג את בר הקוקטיילים באופן הכי עשיר, מגוון ומושך שיש.

לפניכם עוד על איך לצלם בר קוקטיילים לאירועים.

 

הכוונת הצילום למטרה שלכם

הדבר החשוב ביותר בצילום בר קוקטיילים הוא הכוונת הצילומים והבימוי שאתם מבצעים לקוקטיילים ולבר הקוקטיילים – אל המטרה שלכם. במידה והמטרה שלכם היא שיווק בר הקוקטיילים שלכם, כל אמצעי הצילום והבימוי שיתלווה לצילומים שתערכו, צריכים להיות מוכוונים לשווק את בר הקוקטיילים. לעומת זאת, במידה ואתם עורכים אירוע ורוצים לצלם באירוע שלכם בר קוקטיילים לאירועים למזכרת עבור האורחים, האופן בו תצלמו יהיה פחות רציני, ויהיה יותר מוכוון לשדר כיף וחברה. לכן, חשבו מראש על מה המטרות ומה אתם מעוניינים לשדר, ובהתאם תוכלו להכווין את הצילום והבימוי בהתאם.

 

טיפים לצילום בר קוקטיילים לאירועים

להביע עושר ומגוון

אחד הדגשים החשובים בצילום בר קוקטיילים, כדי לשווק אותו וכדי להציג אותו בצורה הכי טובה ויעילה וניתן – מומלץ להכניס בתמונה כמה אופציות של קוקטיילים ושנים, בצבעים ובגדלים שונים, וכך להראות בעצם את המגוון שבר הקוקטיילים מציע ואת העושר שבו.

 

דאגו לאסתטיקה מושכת ומעניינית

האסתטיקה והנראות של צילום בר הקוקטיילים, חייבת להיות מעניינת, מחושבת ואמנותית כדי שתוכלו לשדר את בר הקוקטיילים בצילום, כמושך ומיוחד. צבעים מעניינים לקוקטיילים, יחד עם קישוטים מגניבים ומיוחדים, פירות, תבלינים וכדומה, יקפיצו את הלוק והנראות של הצילום ויגרמו לבר הקוקטיילים להראות הכי מיוחד ומעניין.

 

פרספקטיבות וגישות שונות

בעת הצילומים וכדי שיהיה לכם כמה שיותר אופציות וגיוון בתמונות שתצרו לבר הקוקטיילים – מומלץ לצלם את בר הקוקטיילים בכמה שיותר גישות, פרספקטיבות ותעלולי מצלמה שונים ככל הניתן. כדי לא ליצור אלבום תמונות משעמם וחוזר על עצמו, נסו לגלות מקוריות בתצלומים שלכם וליצור כמה שיותר גישות צילום שונות וצלמו מפרספקטיבות וגבהים שונים.

 

חשיבה מקדימה על תאורה

עניין חשוב נוסף שכדאי לחשוב עליו בזמן צילום בר קוקטיילים לאירועים, הוא התאורה. עולם התאורה משפיע מאד על התמונות ועל האווירה שתיווצר בהן. כדי להציג את בר הקוקטיילים באופן המיוחד והמגניב הרצוי, דאגו למשחקי תאורה שונים, שיציגו את הקוקטיילים מוארים ומודגשים מתוך החשכה שבבר הקוקטיילים. משחקי תאורה הם דרך מעולה לשווק את בר הקוקטיילים ולהציגו באור מיוחד, מושך ומפתה יותר מהרגיל. כדאי לחשוב גם על תאורה בצבעים, וליצור אווירה מעניינת ומרשימה בתמונות שלכם.

 

כוס משקה

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »