איך לצלם את היצירות שלכם לרשתות החברתיות

אמנים רבים מתקשים לחשוף את עצמם לקהל הרחב, והקושי העיקרי טמון בכך שהם לא מחזיקים בידע המקצועי הבסיסי ביותר בנוגע לצילום היצירות שלהם בצורה הטובה והאטרקטיבית הנדרשת.

במאמר הבא ניתן לכם כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם להעלות את החשיפה ליצירות שלכם ברשתות החברתיות השונות.

כיום, אנו חיים בעידן בו הרשתות החברתיות הן אלו שנותנות לבסוף את הטון, בכל הנוגע לפרסום והצלחה – בין אם מדובר בעסק קטן או גדול ובין אם מדובר באדם עצמאי שמעוניין לפרסם את עצמו ואת יצירותיו ברשתות החברתיות, אם לאותו אדם לא יהיה הידע הבסיסי הנדרש למשימה – כנראה שיכשל בה.

במידה ואתם אמנים מתחילים וברצונכם לפרסם את עצמכם ברשתות החברתיות על מנת להגיע לקהל יעד רחב יותר של לקוחות, מומלץ שתכירו מספר טיפים פשוטים בכל הנוגע לצילום היצירות שלכם, אותן תעלו בהמשך לרשתות.

 

משחקים של אור וצל

בין אם מדובר באמנות הפיסול ובין אם מדובר בציור, הדרך שבה תצלמו את היצירות שלכם תשפיע רבות על האופן שבו הלקוחות יסתכלו על יצירותיכם כשיתקלו בהן ברשתות החברתיות השונות.

על מנת להפוך את היצירות שלכם למושכות ואטרקטיביות, עליכם לצלם אותן בכמה שיותר זוויות, וחשוב מכך – לצלם אותן בתאורות שונות, שיחמיאו ליצירה ויבליטו אותה בתוך התמונה.

תמונה המציגה משחקים של אור וצל על היצירה, בהחלט תמשוך את עין הלקוחות, כיוון שההצללות אל מול האור יוצרות אפקט אמנותי כשלעצמו – וטכניקת הצילום הזו תהיה מעולה ליצירות פיסול לדוגמא.

תוכלו לשחק עם התאורה והצל כך שתנוח בדיוק על המקומות הנכונים בפסל, היכן שהצל מחמיא לפסל והיכן שהאור מאדיר אותו.

במקרה של ציורים שנצבעו בעזרת צבעים בהירים בעיקר, אור השמש יחמיא במיוחד ויבליט את ההרמוניה שביניהם. לפרטים נוספים היכנסו ל – https://www.artly.co.il/%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9C%D7%A4%D7%99-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%9D/

 

הזווית הנכונה

אין זה משנה כמה היצירה שלכם מוצלחת. אם תצלמו אותה בזווית הלא נכונה והמחמיאה מספיק טרם תשתפו אותה ברחבי הרשת, תפספסו את המטרה לגמרי.

כשמדובר בצילום היצירות שלכם, עליכם להכיר את הזוויות המתאימות שיחמיאו וירימו את היצירה שלכם מעלה בתמונה שתשקף את הכישרון שלכם בצורה הטובה ביותר.

בנוסף, יש לתת את הדעת ולהתאים את הזווית ליצירה. כלומר, לא כל יצירה תדרוש את אותה זווית הצילום, וכדאי לבדוק טוב מהי הזווית האידיאלית עבור היצירה שאתם רוצים לשתף.

לדוגמא, יצירה של פסל – תוכלו לצלם מזווית צד כזו או אחרת, מכיוון שמדובר ביצירה תלת מימדית – כמעט כל זווית צילום תחמיא ליצירה, ותוכלו לראות הוכחה לכך כשתשתפו את היצירה.

אולם, אם מדובר בציור – עדיף שתצלמו את הציור ממש מלפנים, ושתרכזו את הציור כמה שיותר במרכז התמונה – תוכלו לראות דוגמאות לכך באתר ארטלי ערכות יצירה.

מצלמה

 

 

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »