איך לצלם אירוע יום הולדת – טיפים למתחילים

לא מעט אנשים בוחרים לוותר על הזמנה של צלם ליום הולדת ולצלם בעצמם את האירוע.

אם אתם נמנים בין האנשים הללו, כדאי שתדעו שיש כמה טיפים שאתם חייבים להכיר רגע לפני שתצאו לצלם.

נפגשנו עם צלם בעל ניסיון רב ושאלנו אותו מהם הטיפים החשובים ביותר שאתם צריכים להכיר וריכזנו אותם בשורות הבאות, הנה הם:

 

טיפ מספר 1 – תצלמו במצלמה איכותית

הטיפ הראשון שלנו מתחיל בחלק החשוב ביותר בכל האירוע – המצלמה. אם תכננתם לצלם במצלמה של הפלאפון שלכם, כדאי שתחשבו שוב (ולא, זה לא משנה אם יש לכם פלאפון עם מצלמה טובה). אם אתם מצלמים יום הולדת, אתם צריכים לבחור במצלמה איכותית, כזו שתאפשר לכם להוציא את התמונות ברמה הגבוהה ביותר. אם אין לכם מצלמה כזו, אתם לא צריכים לרוץ ולקנות אחת במיוחד. מספיק שתפנו אל מכר או קרוב משפחה ותבקשו שישאיל לכם מצלמה. לרוב האנשים יש לפחות מצלמה אחת איכותית בבית.

 

טיפ מספר 2 – תצלמו בגובה העיניים

זה לא משנה אם אתם מצלמים ביום הולדת של ילד, בחור צעיר או אדם מבוגר. מה שחשוב זה שתדעו שאתם צריכים לצלם כל אדם בגובה העיניים. כך שאם למשל אתם מצלמים אירוע של ילדים בגיל הגן ומופיעה שם עדי שירי – מפעילה ליום הולדת, אתם צריכים לצלם אותה כשאתם עומדים. אם לאחר מכן אתם מצלמים את הילדים שבמקום, עליכם לצלם אותם כשאתם מתכופפים כלפי מטה. חשוב מאוד שתשימו לב לכך, מכיוון שהתמונות של ילדים יוצאות הכי טוב כשהן מכוונות אל גובה העיניים שלהם. כך ניתן לראות את הבעות הפנים שלהם. השמחה, ההתרגשות ולפעמים גם העצב (כשהם לא זוכים במשחק החבילה למשל).

 

טיפ מספר 3 – תבדקו שיש לכם בטרייה נוספת

זה נחמד מאוד שהשקעתם והשגתם מצלמה איכותית, אבל זה לא מספיק. אתם צריכים לבדוק שיש לכם בטרייה נוספת למקרה שזו שיש כרגע במצלמה תחליט לאבד אנרגיה במהלך יום ההולדת. אם מסיבה כלשהי, אין לכם כרגע בטרייה נוספת, אנחנו ממליצים לכם לבחור באחת האפשרויות הבאות שיאפשרו לכם להשיג בטרייה כזו:

  • לבדוק אם יש למישהו שאתם מכירים
  • לבדוק אם ניתן להשכיר מחנות צילום
  • לקנות בטרייה חדשה במידה ואין ברירה

 

טיפ מספר 4 – תחייכו

המשפט המוכר אומר: "תחייך אל העולם והוא יחייך אליך בחזרה". אתם מקבלים על עצמכם תפקיד חשוב של תיעוד האירוע. אתם רוצים שכולם יסתכלו בתמונות בהמשך ויראו כמה שהם היו שמחים ביום ההולדת. לכן, אתם צריכים לחייך. החיוך שלכם ידביק את כולם ואתם תראו שהמצולמים יחזירו לכם חיוכים גדולים ויפים.

 

כמה מילים לסיום

אלו היו 4 הטיפים שאתם חייבים לדעת בנוגע לצילום של אירוע יום הולדת. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו: מזל טוב!

רחבת ריקודים

 

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »