איך לסגור צלם לאירוע גדול ומרשים?

איזה כיף לחגוג! לארגן אירוע ענקי ולהזמין המון אנשים ולראות אותם נהנים יחד איתכם.

לא חסר סיבות לארגן אירוע גדול: חתונה בין זוג אוהבים, אירוע בן מצווה או בר מצווה לילדיכם או יום הולדת 80 להורים שלכם.

אירוע גדול ומרשים נשאר בזיכרון ודורש צלם איכותי שיצלם תמונות שיתפסו חוויות בלתי נשכחות מהחגיגה של האירוע האדיר שלכם.

 

הינה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הצלם הנכון לאירוע שלכם 

חיבור אישי עם הצלם (או הצלמת)

כשאתם מחפשים צלם לאירוע חשוב שיהיה לכם אתו חיבור אישי. מישהו שתרגישו בנוח לדבר איתו "אחד עם אותו ראש" שמתחבר לוויב שאתם רוצים לייצר באירוע שלכם. חשוב לא פחות, שהצלם יצליח להתחבר גם לאורחים שלכם. יש מגוון רחב של צלמים ולכל אחד יש את התמחות שלו, יש כאלה שמתחברים לדיוקנאות ומצלמים יותר פנים ואחרים מצלמים יותר צילומים שטח.

כשאתם בוחרים צלם, תבקשו לראות עבודות קודמות שלו ותנסו לשים לב לאיזה סגנון צילום או יותר מתחבר.
האם הוא יכול לשלוט בתאורה? האם יש לו ניסיון בצילומי חוץ עם האירוע שאתם מתכננים יהיה בחוץ ולהיפך אם האירוע יהיה בתוך מבנה? האם יש לו ניסיון בסוג האירוע שאתם רוצים? חשוב במיוחד בחיפוש אחר צלם לצילומי חתונה. תוודאו שהניסיון שיש לצלם שאתם מחפשים מתאים לאירוע שאתם רוצים לארגן.

 

ניסיון עריכת תמונות

אף אחד לא מושלם, וכל צלם שתשכרו יצלם המון תמונות טבעיות אך מה לעשות לא כולן יצאו מושלמות. חלקן יהיו עם עיניים אדומות או מעט מטושטשות אך עדיין בעלות פוטנציאל. לכן, חשוב למצוא צלם שטוב בעריכת תמונות ושיוכל לערוך, לפחות בצורה בסיסית, חלק מהתמונות בפוטושופ ולמצות את הפוטנציאל שלהן. כך שתקבלו אלבום תמונות מוצלחות עם תמונות טבעיות ותמונות "משופצרות".

 

להיעזר בשירותי הפקת אירועים

לארגן אירוע זה לא קל, יש הרבה דברים שצריך לדאוג להם כמו צלם, בניית תפאורה ואווירה המקום לפי הרצון שלכם, אוכל ושתיה שיתאימו לכולם (גם לבעלי רגישויות למזון מסוים ולחוגגים הטבעונים והצמחוניים), מוזיקה מוצלחת והרשימה עוד ארוכה. כל זה כדי לארגן את האירוע המושלם שכולם ייהנו בו ואתם תזכרו אותו להרבה שנים.

לכן, כדאי לקחת חברת הפקות שיש לה ניסיון רב בהפקת אירועים כמו הפקת אירועים ביפו. שיכולה לעזור להם לארגן את האירוע ולחסוך ממכם את מרבית הלוגיסטיקה הכרוכה בכך.

 

לסיכום

לארגן אירוע גדול זה סיפור לא פשוט, אבל הסיבה שאתם חוגגים בהחלט שווה לזכור אותה. אין הרבה אפשרויות לחגוג עם כל המשפחה והחברים וכל אירוע הוא שונה מאחר. לכן ממש חשוב למצוא את הצלם הכי מוכשר לאירוע שיעניק לכם את התמונות המושקעות עם הזיכרונות הכי יפים. אלבום תמונות שתמיד יהיה לכם כיף לדפדף בו ולהיזכר באירוע המרשים שלכם.

 

צלם מקצועי

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »