איך להתכונן לפני צילומי תדמית לצילומים מוצלחים במיוחד

ישנם אנשים פוטוגניים, כאלה שהמצלמה אוהבת, שהם רק אומרים "צ'יז" ויש תמונה מוצלחת.

אם אתם לא נמנים בהם ורוצים לצלם צילומי תדמית לעסק שלכם, לאתר אינטרנט, לפרסום ושיווק ומקומות נוספים, כדאי שתכירו את הטיפים שיעזרו לכם ליצור צילומים מוצלחים.

כל זאת  תוכלו לקרוא בכתבה שלפניכם.

מהם צילומי תדמית?

כשמם כן הם, הצילומים בעצם יוצרים דימוי או רושם מסוים שנבחר להציג. ניתן להשתמש בהם למגוון מטרות, למשל: שיווק עסקי, בלוג, אתרי הכרויות, רשתות חברתיות, משתמש בלינקדאין, פרסום ועוד. צילומי תדמית הם בעלי חשיבות רבה, כיוון והם משפיעים על המסר שתרצו להעביר ולעיתים הם הרושם הראשוני שמייצג אתכם, לכן, חשוב להשקיע בהם.

 

התאמה של צילום למטרה

כיוון וקיימות סיבות רבות לצלם תמונות תדמית, חשוב להבחין בין הייעוד של כל צילום. כאשר תמונה שנרצה לשים ברשת חברתית לדוגמא, ניתן לצלם בחוץ, ברגע אותנטי. לעומת תמונה שמייצגת את המקום העסקי שלנו, שצריכה להיות יותר תכליתית, מקצועית שמשדרת רצינות. בנוסף רצוי שצילום כזה יתבצע במקום העבודה, על מנת ליצור פרסום והכרות של העסק שלכם.

 

נא להתלבש בהתאם

הסטייל איתו תגיעו לצילומים יכול להגיד הרבה על מה שאתם מייצגים. לכן, חשוב לבחור בגדים שמותאמים לתדמית אותה תרצו להציג ולא להחליט באופן רנדומלי. בנוסף, כדאי להביא עימכם מספר אופציות של חליפות במידה ותרצו לגוון. את הבגדים חשוב להביא נקיים ומגוהצים ומותאמים לקונספט הכולל.

 

תסתכלו במראה

לפני הצילום חשוב לשים לב לטאצ'ים קטנים שיכולים לשדרג את המראה שלכם. עצבו את השיער בצורה מושקעת, נשים שמתאפרות לרוב, כדאי להתאפר באופן סולידי וטבעי יחסית, לגברים המזוקנים מבינכם חשוב לסדר את מראה הזקן ולעיתים לשקול להתגלח.

 

מבעוד מועד

בחירת הצלם למשימה היא חשובה לא פחות מההתארגנות האישית שלכם. כדאי לעשות סקר שוק, לשאול קצת אנשים ומכרים ולמצוא את הצלם המתאים עבורכם. בנוסף, כדי להגיע ליום עצמו כמה שיותר מחוברים למצלמה ולתהליך, רצוי לעשות מפגש מקדים של שיח ואינטראקציה הן עם הצלם והן עם המצלמה.

 

טיפ לסוף

נכון שתמונה היא לא כמו מפגש בחיים האמיתיים, אבל דרך תמונה אפשר להבין הרבה ו"לחוש" את האדם המצולם. כדי לקדם את עצמכם רצוי שהתמונה תהייה כמה שיותר מזמינה ונעימה לצופה. דבר שעשוי לעזור לכך, הוא להשתחרר ולהרגיש נינוחים במהלך הצילומים. תשנו טוב לילה לפני, תגיעו רעננים ובעיקר נסו להנות מכל החוויה כי מעבר לכך שזה יכול להיות כיף, זה מה שתשדרו למתבוננים בתמונה.

 

לסיכום

צילומי תדמית הם חלק חשוב במסר שאנחנו רוצים להעביר ולשדר, בין אם למטרות אישיות ובין עם לעסק רווחי. לכן, הכרות עם הדרכים ליצור צילומים טובים ושיווקיים היא חשובה. ישנם מספר טיפים לכך כמו, לבוש מותאם, נראות כללית, הכנה מוקדמת, מיקום, שינה טובה ואף הנאה.

 

צלם מקצועי

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »