פוטו רצח: איך להצטלם טוב לתמונת הדרכון

רבים מאתנו צפו לפחות פעם אחת בחייהם בתמונת הדרכון שצולמה במשרד הפנים וגילו כי הפרצוף שבתמונה לא דומה להם כלל. זה הרי ידוע שצילום לתמונת דרכון מעוותת לא פעם את המראה וגורמת לאנשים רבים להסתיר את הדרכון מפני אחרים, כדי שלא יראו את התמונה הגרועה. שמענו לאחרונה על טיפים שיאפשרו לכל אחד ואחת להצטלם טוב לתמונת הדרכון והחלטנו להוציא על כך מדריך מקיף. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות איך עושים זאת בקלות.

 

הטיפ ה – 1 שיאפשר לכם להיראות טוב בתמונה של הדרכון: תשתמשו במעט מאוד איפור

הפסקה הנוכחית פונה אל הקוראות והקוראים שלנו. כן, כן, גברים יקרים, אתם לא טועים. אנו ממליצים לכם גם להתנסות באיפור שמותאם לעור שלכם, כדי שתוכלו להפיק תמונה מהסרטים לדרכון הבא שלכם. ההמלצה של מומחים בתחום היא לבחור בכמות מועטה של איפור. כזו שתסתיר פצעונים וקמטים בעור שעשויים לבלוט עוד יותר לאחר שהתאורה החזקה תופעל על הפנים שלכם. אם אינכם מבינים באיפור, כדאי שתפנו אל מאפר מוסמך שיסייע לכם.

תמונת פספורט

הטיפ ה – 2 שיאפשר לכם להיראות טוב בתמונה של הדרכון: תישנו טוב בלילה

יש מי שרואים בהליך הוצאת הדרכון כעניין סתמי שנתקע בלו"ז וצריך להתמודד אתו. אנחנו כאן כדי לומר לכם שזה לא משנה אם אתם הולכים לפגישה בנוגע לחידוש דרכון או כדי להוציא ויזה לאוסטרליה. אתם צריכים לישון לפחות 8 שעות במהלך הלילה, כל עוד אתם יודעים כי עליכם להצטלם לדרכון.

 

 

הטיפ ה – 3 שיאפשר לכם להיראות טוב בתמונה של הדרכון: תאספו את השיער

אם יש לכם שיער ארוך שניתן לאסוף בגומייה, אתם צריכים לדאוג לאיסוף. מסתבר שתמונות רבות יוצאות מעוותות מעט בגלל שיער שאיבד את צורתו. חשוב שתדעו כי טיפ זה נמסר אלינו באדיבות אתר easypassport שמרכז את כל האינפורמציה החיונית על הוצאת דרכונים זרים. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שיש בו מידע מהימן ועדכני.

אתר easypassport

הטיפ ה – 4 שיאפשר לכם להיראות טוב בתמונה של הדרכון: תסתכלו במראה טרם ההגעה אל העמדה

יש מי שיוצאים מהבית לסידורים ובטוחים כי הם ייראו בדיוק אותו הדבר כפי שנראו כשהסתכלו במראה, טרם היציאה. אם אתם נמנים מבין האנשים האופטימיים הללו, כדאי שתחשבו פעמיים. שכן, סביר להניח שמזג האוויר הביא לשינוי במראה השיער או העור שלכם (שעשוי להחזיר אור במידה והזעתם). לכן, ההמלצה היא להיכנס לחדר השירותים ולסדר את עצמכם טרם הצילום. אם יש ברשותכם מראה קטנה – תוכלו להשתמש בה ולחסוך לעצמכם את ההליכה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל הטיפים החיוניים שיאפשרו לכם להצטלם על הצד הטוב ביותר לתמונת הדרכון. נאחל לכם בהזדמנות זו שתיישמו את האינפורמציה שצוינה לעיל ושתצא לכם תמונה פוטוגנית כמו שרציתם.

תמונת פספורט

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »