איך לבנות סט צילום עם בלונים מעוצבים

כל סט צילומים מצריך בנייה נכונה ותכנון, מה שיניב את התמונות האיכותיות ביותר והמקצועיות.

כל עוד אתם מעוניינים לעצב את סט הצילומים שלכם בעזרת בלונים מעוצבים לאירועים, אפשר לעשות זאת בעלויות ממש אטרקטיביות.

אם כך, מה צריך לדעת על תכנון, בנייה וארגון של סט צילומים עם בלונים?

תכנון סט צילומים מצריך השקעה ויצירתיות, כמו גם מחשבה ותכנון מקדים. כל עוד אתם מעוניינים לספק ללקוח המצולם את סט הצילומים הכי השראתי, אפשר להשתמש באבזור מסוגים רבים. בין היתר, תוכלו גם להשתמש למשל בצמחיה מלאכותית, בבלונים מעוצבים לצילומים ועוד. כשניגשים לתכנון סט הצילום, חשוב לקחת בחשבון את אווירת הצילומים עצמה. ככל שהאווירה תהיה מוגרת ומאופיינת יותר (בשיתוף הלקוח המצולם), ככה הסט ייראה יותר טוב.

 

תכנון סט צילום עם בלונים מעוצבים מכל הסוגים

רגע לפני שאנחנו צוללים לעובי הקורה של תכנון סט צילומים עם בלונים, אנחנו רוצים להמליץ לכם על האתר הבא -אתר בלונים מעוצבים. באמצעות האתר תוכלו לתכנן סטים של צילומים מכל הסוגים, לרבות צילומים לימי הולדת. כבר עכשיו תוכלו לרכוש אונליין את הבלונים לסט שלכם.

לאחר שתרכשו את הבלונים המתאימים לסט הצילומים, אתם תוכלו להתחיל לקשט את הסט. תוכלו לרכוש למשל בלונים בצבעים כהים, במקרים שמדובר בהפקת צילומים מעט אפלה. אם מדובר בהפקה מאוד פרחונית ואולי אפילו ילדותית במהותה, יש לכם בלונים צבעוניים מכל הסוגים.

 

נסו לספוג מהלקוח את האווירה שתהיה מועדפת עליו בסט

כשמדברים על רוח הצילומים, מדברים בעצם על האווירה שהלקוח מבקש ליצור בסט הצילום. בשורה התחתונה, הכי טוב לשבת עם הלקוח ולראיין אותו. אולי אפילו לא נקרא לזה ריאיון, נקרא לזה שיחה בין הצלם ללקוח המצולם.

לאחר שיחה של כחצי שעה עם הלקוח המצולם, יהיה ניתן להבין טוב יותר את רוח הדברים. תוך כדי שיחה עם בן אדם, ניתן בהחלט להבין איזו "רוח נושבת" מכיוונו. בעוד שחלק מהאנשים מביאים איתם VIBE צחקקני וחיובי, אנשים אחרים יביאו עמם VIBE רציני יותר.

 

התאמה בין הלקוח לסוג סט הצילומים

את האווירה והאנרגיה שאתם סופגים מהלקוח, יהיה כדאי להשקיע בסט הצילומים. במילים אחרות, תנסו להתאים בין סוג הבנאדם לסט הצילומים עצמו. למשל, אם מדובר בצילומים עבור להקת רוק כבד ששרה על נושאים מלנכוליים, כמובן שבלונים עם פרחים צבעוניים פחות יתאימו.

בניגוד לדוגמה כאן למעלה, הפקות צילומים עבור ימי הולדת של ילדים יצריכו בלונים בהירים וידידותיים. אגב, אפשר גם בלונים עם דמויות קומיקסים, בלונים עם פרחים, בלוני הליום ועוד. כל עוד אתם מעוניינים לקשט נכון את הסט, תוכלו למצוא בלונים בהתאם. וכמובן, רכישת בלונים אונליין היא תמיד אפשרית. יש לכם לא מעט חנויות אינטרנטיות המשווקות בלונים לאירועים וצילומים.

 

במאי

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »