איזו מצלמה מומלץ להביא לטיול צילום בחו"ל

מתכננים לטוס לחו"ל בקרוב ואתם רוצים להוציא לכולם את העיניים? כדי שתוכלו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, אתם צריכים לקחת אתכם מצלמה טובה.

כזו שתהיה איכותית, נוחה לשימוש וכמובן, קלת משקל.

יצאנו לבדוק מהן המצלמות המומלצות ביותר שיאפשרו לכם לתעד את הטיול שלכם באיכות הגבוהה ביותר.

הנה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת:

 

המצלמה המומלצת הראשונה – המצלמה של הנייד שלכם

במאה הנוכחית, לכל אדם יש מכשיר נייד עם מצלמה איכותית. אם אתם מעדיפים שלא לקנות כעת מצלמה חדשה שתשמש אתכם רק לטיול, כדאי שתדעו שבחירה במצלמה הנוכחית של הנייד שלכם עשויה להיות בחירה טובה, שכן היא מאפשרת לכם ליהנות מהיתרונות הבאים:

  1. אתם לא צריכים להוציא כסף על מצלמה חדשה
  2. נחסך מכם לסחוב מצלמה נוספת
  3. נחסך מכם להטעין בטרייה נוספת (של המצלמה שאתם לא תקנו)
  4. תוכלו לשלוח לכולם את התמונות שלכם בקלות בכל פעם שיהיה לכם חיבור לרשת

 

המצלמה השנייה – סוני אלפה A6000

כדי להציע לכם את המצלמה הטובה ביותר (שהיא לא המצלמה של הנייד שלכם), יצרנו קשר עם המומחים בטיולים. נציג מחברת טיולי צילום – מאסטר טריפ סייע לנו לבחור את הדגם הנוכחי. לדבריו, מדובר במצלמה קומפקטית שמותאמת לטיולים. יש לה פוקוס מעולה וניתן לחבר אליה עדשות אחרות של סוני. כך שאם אתם צלמים מומחים, דעו שתוכלו להוציא עם המצלמה הזו תמונות לגלריה הבאה שלכם.

 

המצלמה השלישית – קאנון פאוור שוט 540SX

למצלמה זו יש טכנולוגיה מתקדמת שתאפשר לכם לייצב את התמונות. כך שאם אתם מתכננים לצלם תמונות בזמן נסיעה על אופנוע, רכבת, רכב או כל כלי אחר, תוכלו להיות בטוחים שיתאפשר לכם לצלם תמונות ברמה גבוהה מאוד. אם לא די בכך, יש לה חיבור WIFI  מובנה, כך שתוכלו לשלוח ממנה את התמונות לחברים מבלי להתאמץ. הדגם הזה נחשב לאחד המבוקשים בכל הנוגע לטיולים בחו"ל. אנו סבורים שהדבר נובע בעיקר בעקבות היכולת להתחבר אל המצלמה בקלות שכן, ניתן לצלם בה גם ללא ידע בסיסי בצילום.

 

המצלמה הרביעית – קאנון פאוור שוט 7G

גם כאן מדובר בדגם ידוע עבור מטיילים בחו"ל. המצלמה הזו זכתה במקום הרביעי אמנם, אבל כל עוד היא נכנסה למדריך שלנו, זה אומר שהיא שווה את זה. יש לה חיישן CMOS עם 20.1 מגה פיקסל שיאפשר לכם לקבל תמונות חדות ואיכותיות. החיסרון המשמעותי שלה על פני האחרות הוא שהיא לא קלת משקל כמוהן. היא אינה כבדה, אך ראוי שתדעו שקודמותיה קלות יותר.

 

לסיכום

עכשיו אתם יודעים אילו מצלמות כדאי שתיקחו אתכם לטיול הבא שלכם בחו"ל, כך שנותר לכם רק לבחור את המצלמה שמתאימה לכם ביותר ולארוז אותה במזוודה. לנו נותר רק לאחל לכם טיסה נעימה וכמובן, אל תשכחו לצלם!

כלי צילום

 

 

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »