תרבחו ותסעדו: איך בוחרים די ג׳יי לחינה?

מתחתנים בקרוב, חוגגים חינה, כמעט הכול כבר סגור. אולם, קייטרינג, לבוש, כמעט הכול כבר סגור. מה נשאר? די ג׳יי לחינה. רבים נוטים להקל ראש במהלך בחירת הדי ג׳יי לחינה שלנו. אך בחירת די ג׳יי לחינה מצריכה מאיתנו מחשבה רבה.

המבחר בשוק הדי ג׳יי המציעים את שירותם הוא עצום ועלינו מוטלת המשימה לבחור די ג׳יי אחד מכל ההמון. כדי להקל עליכם במשימה, ריכזנו במיוחד עבורכם מספר המלצות כיצד לבחור נכון, אלו פרמטרים לדוק וכיצד להתנהל בתהליך זה? מתחילים.

 

מה לבדוק לפני בחירת די ג׳יי לחינה?

  • המלצות

ואוו, אין חשוב מקבלת המלצות. מחיפוש זריז באינטרנט עבור די ג׳יי לחינה תמצאו אינספור תוצאות עם אתרים יפים ומושכים. אך איך עליכם לדעת האם הדי ג׳יי המצוין טוב בעבודתו כמו האתר שמופיע? אך ורק על ידי המלצות אותנטיות מלקוחות קודמים. כל די ג׳יי מקצועי המכבד את עבודתו ומקצועו, ישמח לתת לכם מספר פרטים של לקוחות שיכולים להמליץ עליו מניסיון עבר.

תרבחו ותסעדו: איך בוחרים די ג׳יי לחינה?

  • פגישה ראשונית והכימיה בין השניים

לא קובעים עם די ג׳יי לפני שבוצעה פגישה ראשונית. הפגישה הראשונית טובה גם עברו הדי ג׳יי וגם עבור בני הזוג החוגג. תפקידו של הדי ג׳יי בפגישה זו הוא להקשיב לזוג ולהבין ממנו כיצד הוא רוצה שאירוע החינה יראה. במהלך פגישה זו, יקלוט הזוג את רמת החיבור שלו עם הדי ג׳יי.

 

  • מקצועיות

רבים נוטים לחשוב שעבודת הדי ג׳יי הינה עבודה קלה בעלת שכר גבוה (״כולה לנגן קצת מוזיקה״). מעבר לכך שמחשבה זו אינה נכונה כלל, דעה זו מושכת די ג׳יי רבים ואינם מקצועיים שבחרו בעבודה זו לא מתוך מקצועיות ואהבה למקצוע. ולכן, לפני בחירת די ג׳יי, ודאו את אורך הוותק שלו בתחום והתרשמו במהלך שיחתכם איתו מאהבתו לעבודה ושמחה של בני הזוג.

 

  • סרטי התרשמות

נהוג מאוד בתחום הדי ג׳יי לחינה לשלוח סרטים מאירועים קודמים לבני הזוג במטרה שהתרשמו מעבודתו של הדי ג׳יי ומהאווירה השמחה המעניק לאירוע השמח שלהם. די ג׳יי המתנגד לשלוח סרטון התרשמות או טוען שאין בידו אחד כזה, מעלה נורה אדומה.

 

לסיכום

בחירת די ג׳יי לאירוע החינה אינה משימה קלה, ואף מאתגרת במרבית המקרים. אנו ממליצים לא לרשום את המשימה הזו אחרונה ברשימה, בחירת די ג׳יי היא אחת מהמשימות הראשונות שיש לבצע בארגון אירוע החינה ולהקדיש עבורה זמן רב.

אל תקלו ראש במהלך בחירת הדי ג׳יי, תחום זה הינו בעל היצע גבוה במיוחד וטווח מחירים רחב ביותר, אך ישנו הבדל אדיר בין די ג׳יי אחד לשני. ולכן, אנו ממליצים לבחור די ג׳יי לחינה רק לאחר איסוף המלצות, ביצוע פגישה ראשונית, בדיקת הכמיה בין הדי ג׳יי לזוג וכו׳.

תרבחו ותסעדו: איך בוחרים די ג׳יי לחינה?

אולי יעניין אותך גם

בחירת צלם
חתונות
איך לארגן חתונה קטנה ב-5 צעדים

חתונה קטנה יכולה להיות חוויה אינטימית ומאוד משמעותית עבורכם. כדי לארגן חתונה קטנה ובלתי נשכחת, תצטרכו תכנון נכון ויצירתי, וחשיבה מדויקת ומפורטת. במאמר זה, נציין

קרא עוד »