תמונה אחת שווה 1000 מילים: כיצד תשלבו את הזכרונות האהובים במתנה?

רבים מאתנו תוהים לא פעם מהי הדרך הנכונה ביותר לשלב את הזיכרונות מתקופות שונות בחיים בתור מתנה אחת. מדובר בעניין שמטריד אותנו לא מעט. שכן, אנו אוהבים להתרפק על נוסטלגיה ומאמינים שמתנות מסוג זה הן הטובות ביותר. כדי לסגור את הפינה הזו אחת ולתמיד, יצאנו לבדוק איך אפשר לשלב את הזיכרונות האהובים במתנה וחזרנו עם רעיונות שאתם צריכים להכיר מקרוב.

דרך מספר 1 לשלב את הזיכרונות האהובים במתנה – באמצעות דיסק און קי

תראו, זו לא הדרך הכי מיוחדת או רומנטית. זו הדרך הפשוטה והמהירה ביותר. אנחנו מצאנו את עצמנו בוחרים בדרך הזו כשנפרדנו משותף אהוב שטייל אתנו מעל ל – 3 חודשים בדרום אמריקה. מדובר בבחור מקומי שהצטרף לטיול שלנו באופן ספונטני והפך אותו לבלתי נשכח.

היה לנו חשוב למסור לו במתנה את כל הזיכרונות שלנו, לכן, הענקנו לו דיסק און קי עם כל התמונות והסרטונים שצילמנו במהלך הטיול. זו הייתה מתנה מושלמת עבור מטייל כמוהו. שכן, הוא לא היה צריך להיסחב עם זה במהלך הנסיעות עד שהגיע לביתו.

כונן נשלף

דרך מספר 2 לשלב את הזיכרונות האהובים במתנה – באמצעות קולאז

הדרך ה – 2 לשלב את הזיכרונות האהובים במתנה אחת היא באמצעות רכישה של קולאז תמונות. כדאי שתדעו שהטכנולוגיה מאפשרת להזמין קולאז ייחודי, שונה ממה שהכרתם עד היום. מדובר בעצם בקולאז בגדלים שונים וצורות שונות, כך שזוהי מתנה שאפשר להניח בסלון, בחדר שינה או בחדרים באופן כללי. אנחנו גילינו על המתנה הזו לא מזמן והענקנו אותה מאז לאנשים הבאים:

  • ההורים שלנו
  • החמות שלנו
  • בן הזוג

 

דרך מספר 3 לשלב את הזיכרונות האהובים במתנה – באמצעות מחוות קטנות

הדרך השלישית לשלב את הזיכרונות של האהובים שלכם במתנה אחת היא באמצעות מחוות קטנות. מדובר באפשרות שהייתה נפוצה בעיקר בשנות ה – 90. היינו קונים ממתקים כמו פסק זמן, קליק וכו' ומכינים מהם פלקט גדול עם ברכה.

כך שבעצם אפשר לשלב את כל הזיכרונות שלכם באמצעות כתב תוך תוספת של ממתקים טעימים. אם אתם בוחרים באפשרות זו, כדאי שתשימו לב שאתם כישרוניים בכתיבה. אחרת, המחווה עשויה לצאת על צד לא טוב.

מחוות קטנות

טיפ לבחירה נכונה של דרך

עד כאן צוינו בפניכם 3 דרכים שונות שמתאימות למצבים שונים בחיים. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים בדרך הנכונה ביותר, עליכם לשאול את עצמכם את השאלות הבאות: איזו דרך היא המתאימה ביותר מבחינת המקום\הזמן\האדם?

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרכים שיאפשרו להעביר את הזיכרונות שלכם לאחרים. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו בדרך המתאימה לכם ביותר ושיהיה בהצלחה! אתם מוזמנים לשלוח לנו את הדרך הנבחרת כדי שנראה את ההשקעה והיצירתיות שלכם.

זיכרונות

אולי יעניין אותך גם

חקר התודעה
כללי
מה זה חקר התודעה?

התודעה הנפשית של האדם היא אחד ממושאי הידע האנושי שיש לנו עליהם הכי פחות מידע. למרות ההתקדמות הרבה שהאנושות עברה במישורי ידע רבים, דווקא התודעה

קרא עוד »
מתנה לחנוכת בית
כללי
4 מתנות מרשימות לחנוכת בית

חיפוש אחר מתנה מרשימה לחנוכת בית עשוי להיות מייגע וממושך. שכן, יש היצע רחב של אפשרויות ורק חלק מהן נחשבות לשימושיות. בשורות הבאות נציג בפניכם

קרא עוד »
5 אטרקציות עם החברים במדבר
כללי
5 אטרקציות עם החברים במדבר

המדבר הוא מקום מרתק ביותר. הוא מלא בטבע יפהפה וחוויות מרתקות. במדבר תוכלו למצוא דברים מדהימים כמו גבעות, חולות וסלעים. אבל יש להם גם אתגרים,

קרא עוד »
עבודה בגובה
כללי
 5 טיפים לבטיחות בעבודה בגובה

עבודה בגובה, נותרה היבט מאתגר של תעשיות שונות, הדורשת הקפדה על פרוטוקולי בטיחות כדי להפחית סיכונים ולהבטיח את רווחתם של העובדים. מאתרי בנייה ועד פרויקטיי

קרא עוד »
עצי חיים ביהדות
כללי
עצי חיים ביהדות

ספר התורה נחשב במסורת היהודית כפריט הקדוש ביותר לעם היהודי. מתוך כבוד ויראת קודש כלפי ספר זה, אחת ההלכות קובעת שיש לנהוג בו בצורה מכובדת

קרא עוד »