תכנון ערב גיבוש מ0 – כך תעשו זאת נכון

הערב שאתם עושים מדי שנה הגיע והפעם האחריות על התכנון שלו הוטלה עליכם! אחרי שכבר כל האפשרויות נעשו בערבי הגיבוש הקודמים, הפעם אתם רוצים לתכנן ערב גיבוש שעוד לא נראה כמותו, ושכל עובדי המשרד ידברו עליו עוד רבות. אז בדיוק בשבילכם כתבנו את המאמר הבא: תכנון ערב גיבוש מ0 – כך תעשו זאת נכון.

 

ערב גיבוש – מה צריך להיות בו?

כשמדברים על תכנון ערב גיבוש מ0 – כך תעשו זאת נכון, קודם כל צריך לדעת לקראת מה אתם הולכים. אז ערב גיבוש צריך לכלול בתוכו כמה אלמנטים – קישוטים לאווירה, אטרקציה, אוכל ושתייה. כדי ליצור ערב גיבוש מכובד ומאורגן, בשלב הראשון ארגנו לכם צוות והאצילו סמכויות.

בנו צוות מאנשים שאתם סומכים עליהם, ותנו לכל אחד מהם להיות אחראי על תחום מסויים. אחד יהיה אחראי על קניית הקישוטים ופיזור הגיוני שלהם בחלל האולם, אחר יהיה אחראי על קניית האוכל, אחר יהיה אחראי על הציוד החד פעמי (כזה שלא יהיה מפלסטיק לא מתכלה) ובקיצור – כל אחד ידע מה הוא צריך לעשות כדי להפיק את הערב המושלם.

 

תכנון ערב גיבוש מ0 – כך תעשו זאת נכון

אז בכל מה שקשור בנושא תכנון ערב גיבוש מ0 – כך תעשו זאת נכון, יש בהחלט כמה דברים שתצטרכו להקפיד עליהם כדי שהערב הזה יהיה לא פחות ממושלם. על סדר וארגון דיברנו קצת קודם, אבל יש דברים נוספים שכדאי לשים אליהם לב.

תכנון עלויות, למשל, הוא אחד הדברים החשובים ביותר בתכנון ערב גיבוש. בזמן שאפשר לארגן קייטרינג בעשרות אלפי שקלים, אפשר גם לארגן קייטרינג בסכומים נמוכים יותר עבור אוכל ושתייה לא פחות איכותיים. כך גם בכל הקשור בקניית ציוד חד פעמי, קישוטים ועוד.

 

התחשבו גם בצמחוניים, הטבעוניים והרגישים לגלוטן

חלק בלתי נפרד מהנושא של תכנון ערב גיבוש מ0 – כך תעשו זאת נכון, הוא התחשבות בכל סוגי האוכלוסיות שנמצאות ברשימת המוזמנים. זה לא אומר כמובן להפוך את כל הקייטרינג לטבעוני וללא גלוטן, אבל חשוב מאוד לארגן לפחות כמה מנות שיתחשבו בחבר'ה הצמחוניים, הטבעוניים והרגישים לגלוטן שבקבוצת המוזמנים.

 

האטרקציה היא מרכז הערב

מעבר לאוכל הטעים, חשוב גם לארגן מספר אטרקציות לאירועים כדי שהאורחים יוכלו להנות ולהשתעשע ללא הפסקה. יש המון אטרקציות שתוכלו להשתמש בהם כמו מראת סלפי לאורחים או בר מתוקים נעים ונחמד, כמובן צריך שהאטרקציה שתקלע לטעם של המוזמנים לערב הגיבוש שאתם מארגנים. אטרקציה כמו אמן חושים, סטנדאפיסט, מנחה שירה וציבור ועוד יכולה להיות פתרון נהדר לערב הגיבוש שלכם.

 

צריכים המלצה לאטרקציה?

אם הגעתם עד כאן כנראה שאתם זקוקים לעוד פוש קטן בנושא תכנון ערב הגיבוש שלכם. ההמלצה שלנו לאטרקציה מופלאה לערב הגיבוש שלכם היא על מופע סטנדאפ של סטנדאפיסט גידי ליבנה. גידי משלב במופע קטעי הומור עם קטעי טלפתיה, והחוויה של האורחים בערב הגיבוש תסחוף אחריה תגובות חיוביות רבות. שיהיה המון בהצלחה!

 

קהל בהופעה

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »