תיקי ערב לאירועים

תקופת הקיץ, היא תמיד התקופה העמוסה, והגדושה ביותר באירועים.

במיוחד לאחר הקורונה, החשק והכמיהה לאירועים גדלו בצורה משמעותית.

עם הסרת ההגבלות, כל האירועים חזרו בבת אחת.

יחד עם שובם של האירועים, חזרה השאלה הגדולה ביותר, איך בוחרים את התיק המתאים לכל אירוע? בשוק, קיים מגוון תיקים לאירועים, אשר ישדרגו לכם את הלוק, כל אחד באופן שונה.

אספנו לכם את מגוון הסוגים, מכל הזמנים למקום אחד שיעזור לכם לבחור, בתיק המושלם עבורכם.

 

מאיפה הכל התחיל

את תיקי הערב השונים, כולם בוודאי מכירים. אך, מעטים מכירים את היסטוריית תיקי ערב.

היסטוריית תיק הקלאץ' לדוגמא, מתחילה אי שם בשנות ה20 של המאה ה-19. תיקים אלו, נוצרו בעקבות חוסר בבד, הם היו קטנים, ללא רצועה ונישאו ביד הגברת. ברגע אחד, הפכו תיקים אלו לאופנתיים במיוחד. לאחר שהפכו כה פופולריים, החלו מעצבי על לייצר תיקים אלו, וכך, הראשונים לייצר תיק קלאץ', היו מבית המותג הרמס.

 

הגודל תמיד קובע

האם גודל התיק הינו באמת פקטור קריטי? ואם כן, האם עדיף תיק גדול מאוד או קטן? גודל תיקי הערב, הוא בעל משמעות רבה, ונבחר בצורה קפדנית ביותר. הבחירה בגודל זה, הייתה לאחר חשיבה על צרכיה של האישה, בעת אירוע או יציאה בשעות הערב. גודל התיק איננו גדול, ולכן הדברים הנכנסים אליו, מחייבים גם את האישה, לבצע חשיבה קפדנית על הצרכים האישיים שלה. עם זאת, המחשבה הייתה לייצר אלגנטיות ולתת לאישה תחושת ביטחון, שכן, בתוך התיק הקטן הזה, יש לה את כל מה שהיא זקוקה לו.

 

נוחיות וסטייל בתיק אחד

תיקי ערב, לרוב קיימים בכמה סוגים, כאשר אחד מהם, הינו תיק צד. תיק זה, הוא תיק קטן אשר לרוב יהיה בצורת מלבן, אליו תהיה מחוברת רצועה, על מנת לאפשר נשאיתו על כתף אחת. זו הסיבה, בגינה נקרא התיק, תיק צד. תיק זה, דומה מאוד בצורתו, ובמהותו לתיק הקלאץ', אך החל להיות פופולרי הרבה אחרי תיק הקלאץ'. תיק צד, יכול להיות דרך מאוד נוחה לאחסן מספר קטן של הפריטים, אותם תצטרכו בזמן הערב, וכן, תוכלו לשים אותו על הכתף, ולהסתובב איתו בנוחות בכל מקום.

 

קלאסיקה לא מחליפים

בכל הסרטים, בהם יש סצנות של אירועי ערב, חתונות ונשפים, הנשים תמיד יגיעו עם תיק הקלאץ'. תיק זה, הוא אחד החשובים בקטגוריית תיקי הערב. צורתו דמויית צורת ארנק, ללא רצועה אשר קיים בגדלים שונים, אך לרוב יהיה יחסית קטן. תיק הקלאץ' יכול להכיל את הדברים הרלוונטים ביותר עבורכם לזמן האירוע, ללא צורך בסחיבת תיק צד או תיק גדול יותר. את התיק הנ"ל נהוג להחזיק ביד, כמו ארנק, והוא ללא ספק משדרג כל לוק ערב, ללוק אלגנטי בלתי נשכח.

 

תיק מעור

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »