שמלות כלה איכותיות במחירים שפויים

רכישה של שמלת כלה מהווה את אחת הרכישות המשמעותיות ביותר, אולם היא מגלמת גם השקעה כספית לא מועטה. כיצד תוכלי לרכוש שמלת כלה במחיר שפוי? להלן המדריך המלא.

 

שמלת כלה: החלום של כל כלה

זה לא סוד כי רוב הנשים חולמות על שמלת הכלה שלהן מאז היותן ילדות, וזאת בשל העובדה כי מדובר בשמלה משמעותית ובעל משקל רגשי רב אשר צריכה להיות מותאמת בדיוק לטעם האישי ולרגע החגיגי של יום החתונה. שמלת הכלה היא הפריט החשוב ביותר לכל אישה, כאשר כיום הטרנד המוביל בענף שמלות הכלה היא רכישה של שמלת כלה שנייה, לריקודים או למסיבת האפטר של החתונה. עם זאת, טווח המחירים של שמלות כלה יכול לנוע בין 4,000-18,000 ₪, בעיקר אם פונים למעצבים מהשורה הראשונה אשר מוכרים את השמלות במחירים גבוהים ולעיתים גבוהים מדי בעבור רוב הכלות אשר אינן יכולות להרשות לעצמן או לא מוכנות להשקיע סכומי כסף אדירים בעבור שמלה בודדת אחת. משום כך, ניתן לראות כיצד יותר ויותר כלות בוחרות לבצע רכישה של שמלות כלה יד שנייה אשר מאפשרות לכל אחת להיראות במיטבה, מבלי לקרוע את הכיס.

כלה

 

שמלות כלה יד שנייה – רכישה של שמלה איכותית במחיר שפוי ונוח לכל כיס

סגרת את האולם, הזמנת קייטרינג לאירועים בטבע, שלחתם הזמנות ועכשיו נותר לרכוש את השמלה המיוחלת. באמצעות רכישה של שמלת יד שנייה אשר עוברת תהליך של ניקוי יבש תוכלי לרכוש לעצמך שמלה אשר תישאר איתך למשך שנים רבות, או להעביר הלאה לנשים אחרות אשר מעוניינות להוזיל את עלויות השמלה. מדובר בטרנד לוהט של השנים האחרונות וזאת מתוך הבנה כי רכישה של שמלת כלה איננה חייבת להיות בעלות כספית אשר מאמירה לעשרות אלפי שקלים, כמו גם לאור העובדה כי מדובר בשמלות יוקרתיות אשר נשמרות באופן מושלם בעבורך,כמו גם ניתנות לעיצוב אישי באמצעות תופרת. עם זאת, חשוב לבדוק כי בעת הרכישה את רוכשת את השמלה שלך מחנות אשר תדע לבצע את ההתאמות הנדרשות הן מבחינת התקציב והן מבחינת טעמך האישי, כך שתוכלי להרגיש כי ביום חופתך תיראי במיטבך וכי תוכלי לקצור שורה של מחמאות על שמלה איכותית וקלאסית אותה רכשת בסכום כספי סביר והוגן.

 

Rebride – שמלות כלה יפות ואיכותיות לכל כלה

Rebride הינו פרוייקט ייחודי אשר במסגרתו ניתנת האפשרות לכל כלה לרכוש שמלת כלה יד שנייה ממיטב המעצבים. כך תוכלי לבצע רכישה של שמלת כלה עד 5,500 ₪ בלבד, ובכך להבטיח כי הרכישה של השמלה תהיה נוחה לא רק לתקציב אלא גם לטעמך האישי, מבלי להוציא עשרות אלפי שקלים. לביצוע רכישה, היכנסי לאתר הרשמי, השאירי פרטים ומעצבת מנוסה תחזור אלייך בהקדם לצורך תיאום פגישת ייעוץ.

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »