רעיונות מתנה לכל תקציב ואירוע

רוצים לתת מתנות לאהובים עליכם אבל חוששים מהוצאת סכומים גדולים מדי של כסף? ניתן כאן כמה טיפים שיעזרו לכם לחשוב על רעיונות מתנה שאפשר לתת בכל תקציב עבור כל אירוע.

 

טיפים לקניית מתנות

עם קצת תכנון ותקצוב, מתנות לאירועים שונים לא צריכות לגרום לכם לשבור את חשבון הבנק שלכם. אל תחכו יותר מדי זמן ותאחרו לבחירת המתנה, וכך תוכלו להעניק מתנה לא יקרה ומשמעותית וגם להקדיש יותר מחשבה בתכנון. כך תוכלו ליהנות מהחגים ללא הלחץ הנוסף של הוצאה כספית מוגזמת.

 

טיפ #1 – יצירת מתנות תוצרת בית

אתם לא חייבים להיות האנשים הכי יצירתיים כדי לחשוב על מתנות תוצרת בית כי למרבה המזל יש אפליקציות כמו פינטרסט שמלאות ברעיונות חמודים למתנות שכל אחד יכול להכין בעצמו, עם קצת זמן והשקעה. הרבה מהרעיונות אינם קשים מדי לביצוע ורובם בעלי תקציב מינימלי.

 

טיפ #2 – קניית מתנות מותאמות אישית

הבאת מתנות בהתאמה אישית, כמו ספל, צלחת או משטח למקלדת עם תמונה אישית, זו אופציה נהדרת וחסכונית. תוכלו לבחור את הפריט המתאים ביותר לדעתכם ולצרף אליו תמונה לבחירתכם, שאתם סבורים כי תשמח את האדם שצפוי לקבל את המתנה. אם תמצאו חנות מקומית שמייצרת מוצרים כאלו, תוכלו גם לחסוך משמעותית בכסף, לעומת הזמנה ממקום שדורש גם תשלום על משלוח.

 

טיפ #3 – שימוש בגיפט קארד לקניית מתנה

כולנו מקבלים "גיפט קארדים" במגוון אירועים בחיינו, ורבים מהם נשארים זרוקים באיזו מגירה בבית ולא מנוצלים לעולם. פעם הבאה שמגיעה תקופה בה אתם צפויים לקנות כמות גדולה של מתנות, תוציאו את כרטיסי המתנה שלכם ותבדקו כמה כסף נמצא עליהם. כך תוכלו לחסוך בכסף בקניית המתנה, וגם להשתמש בכסף שמגיע לכם ממתנות עבר.

 

טיפ #4 – מתנות משפחתיות או החלפת מתנות

אם יש לכם משפחה גדולה, וזו טרחה גדולה מדי להעניק מתנה אישית לכל אחד, רעיון אחד הוא לתת מתנה משפחתית לכולם, ורעיון נוסף הוא לבצע החלפת מתנות. עושים הגרלה וכל חבר משפחה מקבל בן אדם אחד שהוא צריך להביא לו מתנה. כך כל אחד קונה רק מתנה אחת וניתן לחסוך סכומים משמעותיים של כסף בתקופת החגים.

 

טיפ #5 – הענקת מתנה ממוחזרת

זה לא נורא כמו שזה נשמע, אנחנו לא מתכוונים שתביאו בונבוניירת שוקולד חצי ריקה. אם יש לכם מתנות שקיבלתם בעבר מקרוב משפחה משמעותי, כמו סבתא רבא או דודה, ואתם שמים לב שהן כבר לא בשימוש – אולי הגיע הזמן להעניק אותו לאדם אחר מהמשפחה. לדוגמה, אם היה לכם דובי ששיחקתם איתו במשך כל תקופת הילדות, אולי הגיע הזמן להעביר אותו הלאה. כיום יש ערך רב לפריטי וינטאג', וכל אדם שיקבל חפץ עתיק ומיוחד ישמח, גם אם זאת מתנה ממחוזרת.

 

שוקולדים

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »