רעיונות למתנות מקוריות עבור חבר שנדבק בקורונה

תקופת הקורונה שינתה ללא היכר את תרבות הפנאי והצריכה שלנו כחברה ככלל, ואת עולם המתנות בפרט.

אם פעם מתנות היו סובבות סביב מותגים וסמלי סטטוס, הרי שכעת מרבית האירועים נאלצים להתקיים במתכונת מצומצמת, וכזו שאינה מאפשרת מספר רב של משתתפים.

לכך יש השפעה ישירה על עולם ותרבות המתנות אשר רבים קונים לאותם אירועים, ולאור צמצום נפח האירוע, מתרחשת במקביל גם תפנית בבחירת המתנות לאותם מאורעות.

 

מה השתנה?

בעקבות סגירתם של אנשים בתוך ביתם, ללא האפשרות לצאת החוצה, האפשרות לקנות בהכרח מוצרים באזורי מסחר גדולים והומי אדם כמו קניונים כבר לא קיימת. ולכן, לאחרונה ניתן לראות מגמה ניכרת של בחירת מתנות אישיות יותר, וכאלה אשר מדגישות ביתר שאת את הקשר האישי בין בעל השמחה לבין אלו אשר מבקשים לברך אותו. כמו כן, בעקבות האתגר הכלכלי שהביאה עימה התקופה, אתגר אשר לא פסח על מרבית משקי הבית, חלה נהירה לעבר מתנות בהיקף צנוע יותר, וסולידי יותר.

 

אני רוצה למצוא מתנה לכבוד אירוע – מה האפשרויות?

ראשית חשוב לומר כי מספר האפשרויות בלתי מוגבל, כל חפץ או מחווה יכולים להיחשב כמתנה עבור האדם הנכון בהקשר הנכון. עם זאת, ישנן כמה אופציות לקניית מתנות אשר נעשו שכיחות יותר ויותר.
1. מארזי אכילה – בין אם מדובר במארזי גבינות או פירות, משוקולדים ועד לאלכוהול, עולם המארזים גדל משמעותית בתקופה האחרונה. לכך תרמה העובדה שרבים העסקים שמנסים למכור את סחורתן באמצעות משלוחים. כמו כן, מארזים אלו לרוב הינם מאוד אישיים וניכר כי הושקעה בהן מחשבה בפרטים הקטנים, בנוסף להיותם מבטאים רובד נוסף בהיכרות של זה שרוכש אותם עם בעל/ת השמחה (כל עוד מוודאים מראש כי הוא אינו אלרגי / רגיש למארז).
2.הכנה עצמית – מתנות אשר הוכנו באופן אישי על ידי אלו שנותנים אותן הן אופציה נהדרת. ראשית בעקבות היותן זולות וכאלו אשר לרוב ניתן להכין בכל בית, ובנוסף בעקבות היותן מקוריות, הן מהוות מראה מרענן בכל מסיבה שהיא. בנוסף לכך, בתקופה כזו בה הקשר האישי בין אנשים נחלש ונדמה כי איננו יחד כפי שהיינו, מתנה כזו אשר מביעה מחשבה והשקעה, גם אם אינה הכי אסתטית בעולם – יכולה לחמם את הלב ולרגש את אשר זוכה בה.

 

לסיכום

עולם המתנות השתנה דרמטית בתקופה האחרונה. בין אם בעקבות ההיצע הקיים או היכולת המוגבלת של חלק ניכר מן האנשים להרשות אותו, או בין אם בגלל שרבים מחפשים היום מתנות אשר משדרות קרבה על פני יוקרה. על כל פנים, כיום קיימת לכל אדם האפשרות להכין / לרכוש מתנות אשר הינן ייחודיות ומחממות את הלב וחשוב מכל אשר מבטאות יצירתיות ומחשבה – בתפוצה רחבה מאשר בעבר, במחירים נוחים לכל כיס.

 

שי

אולי יעניין אותך גם

5 אטרקציות עם החברים במדבר
כללי
5 אטרקציות עם החברים במדבר

המדבר הוא מקום מרתק ביותר. הוא מלא בטבע יפהפה וחוויות מרתקות. במדבר תוכלו למצוא דברים מדהימים כמו גבעות, חולות וסלעים. אבל יש להם גם אתגרים,

קרא עוד »
עבודה בגובה
כללי
 5 טיפים לבטיחות בעבודה בגובה

עבודה בגובה, נותרה היבט מאתגר של תעשיות שונות, הדורשת הקפדה על פרוטוקולי בטיחות כדי להפחית סיכונים ולהבטיח את רווחתם של העובדים. מאתרי בנייה ועד פרויקטיי

קרא עוד »
עצי חיים ביהדות
כללי
עצי חיים ביהדות

ספר התורה נחשב במסורת היהודית כפריט הקדוש ביותר לעם היהודי. מתוך כבוד ויראת קודש כלפי ספר זה, אחת ההלכות קובעת שיש לנהוג בו בצורה מכובדת

קרא עוד »