7  רעיונות למתנות אישיות עם טאצ'

=אין דבר יותר כייף מלתת מתנה לאהובים שלנו או לקבל מתנה. כשיש בשוק מגוון כל כך רחב של מתנות, תרצו לבחור את המתנות בעלות הטאצ' האישי, כאלה שיראו לאהובים שלכם שחשבתם עליהם והתאמתם להם מתנה אישית ולא אחת כזו שכבר יש לכולם. מתנות אישיות מתאימות לכולם: לנשים, לגברים, לילדים ולחברים. אז אם אין לכם רעיון מה לקנות – הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא תמצאו שלל רעיונות למתנות אישיות עם טאצ' אישי.

 

כוסות אישיות 

הדפסה על כוסות היא מתנה נהדרת שמתאימה לכל מי שאוהב לשתות את הקפה או התה שלו מספל מפנק ומעוצב. כוסות עם הדפסה אישית הן מתנות נהדרות ושימושיות לכולם- לסבים וסבתות, למשרד, לאמא או אבא, לחברים ועוד. כל שעליכם לעשות הוא לבחור בחברה שמתמחה בהדפסה על כוסות, לשלוח להם במייל תמונה או משפט שאתם רוצים שיודפסו על הכוסות והם כבר יעשו את העבודה בשבילכם.

 

שמיכות קירבולית לילדים 

הרבה פעמים יש התלבטות כשמדובר במתנות לילדים. אחת המתנות המקוריות היא קנייה של שמיכת קירבולית נעימה ומפנקת שעשויה מפליז ומתאימה בדיוק לגופו הרך והעדין של הילד. השמיכה מגיעה במגוון צבעים ועיצובים כמו ירח וכוכבים או חיות שונות.

 

הדום לרצפה עם מסאז' לכפות הרגליים 

מאז שנחתה עלינו מגיפת הקורונה, אנשים רבים נאצלו להמיר את עבודתם לעבודה רבה ורציפה מול המחשב. ישיבה ממושכת מול המחשב גורמת לבעיות גב, ואחת הדרכים לפתור זאת היא בעזרת כיסא קטן, הדום, שמונח בדיוק מתחת לכפות הרגליים וגורם לכך שהישיבה על הכיסא תהיה נכונה ויציבה ותוריד לחץ מהגב. בנוסף, ההדום מגיע עם מסאז' מובנה לרגליים כדי להנעים את הישיבה הממושכת.

 

מאוורר אישי

הקיץ בפתח, ואיתו מגיע החום הכבד של ישראל. מאוור אישי שניתן לקחת איתנו לכל מקום בקלות, הוא מתנה נהדרת. למי שיושב במשרד כל היום, נוסע באוטו שעות רבות או סתם יושב בגינה בבית – יהנה מאוד מהמתנה הזאת.

 

סט גינון לבית 

טיפוח הגינה הוא דבר נהדר, מרגיע ומספק. לרוב האנשים אין את הכלים הדרושים לגנן, ולכן סט כלי גינון הוא מתנה מצויינת, קומפקטית ושימושית להרבה שנים.

 

מכונת אספרסו ניידת 

כולם אוהבים לשתות קפה, בטח כשמדובר באספרסו משובח ולא נס קפה של בית. אבל, לקנות מכונת אספרסו גדולה ואיכותית לא מסתכם בשקלים בודדים, ולכן יש את האופציה של קניית מכונת אספרסו ניידת שהיא גם זולה יותר, גם קטנה יותר ולכן אפשר להביא איתה איתנו לכל מקום.

 

סינר בישול מעוצב 

כל כך הרבה אנשים אוהבים לבשל, אבל אז כשהם מבשלים הם מלכלכים את הבגדים שלהם ויכולים להתבאס על כך. סינר לבישול הוא מתנה מקורית וחמודה שמתאימה לכל חובבי הבישול.

 

לסיכום

מתנה אישית היא תמיד מומלצת יותר ממתנה גנרית כי היא מראה למי שקניתם אותה שחשבתם עליו באופן ספציפי וזה תמיד מחמם את הלב.

שי

 

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »