צ'ק ליסט מורחב על ציוד שצריך לקחת לחגיגת יום הולדת בטבע

אין כמו לחגוג יום הולדת בטבע. מדובר על חגיגות מלאות בתחושת חופש, שחרור, כיף, הנאה ונשימה, ויחד עם כל החברים מתקבלת כאן חגיגה שמחה ומלאה באושר וחוויות.

אם גם אתם מארגנים יום הולדת בקרוב, אתם צריכים לדעת שאופציית החגיגות בטבע היא אחת מהטובות ביותר שאתם יכולים לאפשר לעצמכם.

הנה צ'ק ליסט מורחב על ציוד שצריך לקחת לחגיגת יום הולדת בטבע, כך שתוכלו לארגן אותה מא' ועד ת' בלי להתאמץ.

 

ציוד שצריך לקחת לחגיגת יום הולדת בטבע מתחיל באוכל

האוכל הוא אחד הדברים הכי מרכזיים בכל חגיגה, ועל אחת כמה וכמה כשהיא מתקיימת בטבע ולא בעיר. היות והכל עומד להיות רחוק מכם מרחק נסיעה, אתם צריכים להצטייד כאן בכמה וכמה דברים שיאפשרו לכם להרים ארוחה טעימה בטבע, וביניהם כירת גז ניידת, מזלגות, סכינים, צלחות, כפות הגשה וכמובן שקיות זבל, כדי לשמור על הטבע שלנו נקי ושלם.

 

תאורה, תאורה ועוד הפעם תאורה

תאורה היא מילת המפתח בציוד שצריך לקחת לחגיגת יום הולדת בטבע. בסופו של דבר הטבע הוא פנינה טבעית וצידית שאין בה שום דבר מלבד עצים, דשא, אדמה ולפעמים גם נחלים. כדי שתוכלו לדעת איפה אתם נמצאים ולהתנהל בקלות, תצטרכו להצטייד באמצעי תאורה שונים, החל מפנסי תאורה גדולים ועד פנסי ראש קטנים.

 

מאיפה יבוא החשמל?

עוד ציוד שצריך לקחת לחגיגת יום הולדת בטבע קשור ביכולת שלכם להפיק חשמל באמצע שום מקום. היכולת הזו מקורה כמובן בגנרטור, ואם אתם שואלים אותנו – אתם ממש לא רוצים לוותר עליו או לשכוח אותו ולהיתקע בלי יכולת לעשות שום דבר בטבע.

לגנרטור תוכלו לחבר אמצעי תאורה שונים, וכמובן להפעיל באמצעותו את המוזיקה שתהווה את מרכז החגיגה שלכם.

 

לישון אחרי המסיבה עם ציוד שהכנתם מראש

אחרי האוכל ומסיבת הריקודים יבוא גם השלב שבו אתם רוצים לישון בטבע, לקראת יום חגיגות נוסף. בדיוק בשביל זה אתם צריכים להיערך עם ציוד כמו מזרונים מתנפחים, אוהלים, כילות, שמיכות, כריות וכל מה שיעזור לכם להירדם בדיוק כמו שמגיע לכם.

אל תשכחו שברגע שמתרחקים מהעיר ומתקרבים אל הטבע השטח הופך לפתוח יותר, כך שהלילה עומד להיות קר גם בעונת הקיץ החמה. לכן, הצטיידו במספיק ציוד שיוכל לחמם אתכם, כדי שלא תרעדו מקור.

 

פינות ישיבה

לסיום נציין ציוד שצריך לקחת לחגיגת יום הולדת בטבע וקשור ביכולת שלכם להנות מהשהות שלכם בטבע. כדי שלא תצטרכו לעמוד כל הזמן, כדאי שתביאו איתכם מגוון כסאות ושולחנות, מחצלות, פופים, כריות, שרפרפים וציוד ישיבה נוסף. באופן הזה יוכל להיות לכם נוח לאורך כל הזמן, גם בזמן אכילה, גם בזמן ריקוד וגם בזמן השינה בלילה.

זהו! עכשיו אתם מוכנים לצאת לחגיגות יום הולדת בטבע שיעשו לכם כיף אדיר וסדר ענק. מזל טוב ותהנו מלא!

רחבת ריקודים

 

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »