צ'ק ליסט לאירוע מצומצם עם חברים

פעם לפני לא הרבה מאוד זמן היינו יכולים להיפגש באופן חופשי עם חברים, לארגן מסיבות גדולות וצפופות ופחות או יותר לעשות מה שבא לנו בלי לחשוש שאנחנו עוברים על החוק או מסכנים את בריאותנו.

נגיף הקורונה שינה את המצב הזה וכעת החיים החברתיים נראים אחרת לחלוטין.

ובכל זאת, כשאין סגרים עדיין אפשר לארגן אירועים מצומצמים, ואפילו רואים את האור בקצה המנהרה לסיום משבר הקורונה.

מה חשוב לדעת לפני שמארגנים מסיבה מצומצמת עם חברים, ומה חייב שיהיה במסיבה?

 

קודם כל – החליטו על מקום למסיבה

המקום בו תתקיים המסיבה הוא הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו וכדאי לסגור את זה בשלב מוקדם, כי כל לוגיסטיקה אחרת נעשית בהתאם למקום בו מתרחשת המסיבה. לפני הקורונה ניתן היה לקיים מסיבות בתוך הבית, במסעדות או אולמות אירועים אך ניתן למצוא מקומות מצוינים גם היום – כאלו שעומדים בהנחיות.

אם יש לכם חצר בבית היא יכולה להיות מרחב מצוין למיקום המסיבה, או למצוא גן אירועים שמתאים לכך הקרוב לאזור מגוריכם.

 

עושים מסיבה בחצר? דאגו לציוד מתאים

במסיבות חצר רבות המארגנים לא תמיד חושבים כמו שצריך על לוגיסטיקה ולא תמיד מתארגנים על ציוד ראוי. שימו את עצמכם לרגע בנעליים של האורחים שלכם ודמיינו מה היה יכול להפריע לכם כאורחים במסיבה. למשל, זה לא נעים שיש אוכל שאוכלים בצלחת, אבל אין מקומות ישיבה בכלל וגם לא שולחנות. בנוסף, אם המסיבה מתקיימת בקיץ החם או באמצע החורף הקר, מזג האוויר יכול לגרום לחוסר נוחות ולכן כדאי להתארגן על מיזוג חוץ – קירור או חימום בהתאם לעונה.

עידנ'ס היא חברת השכרת ציוד לאירועים קטנים ויכולה לספק לכם כל מה שתצטרכו לאירוע, כולל שולחנות, כיסאות, מתקנים למסיבות ילדים, מיזוג וכן פטריות חימום להשכרה.

 

אין מסיבה בלי מוזיקה

בין אם אתם מעוניינים במסיבת ריקודים ובין אם זה יותר מפגש חברים המסיבה שלכם חייבת לכלול מוזיקה, כי לשמוע שקט בין הדיבורים זה אף פעם לא נעים. היום קל מתמיד להכין פלייליסט לטעמכם ולחבר אותו לרמקול עליו אתם שולטים דרך הטלפון הנייד, או לחילופין אם אתם רוצים להשקיע תוכלו לשכור די ג'יי שיתפעל את האירוע.

 

אוכל

הזמנתם אנשים שיכולים גם לשהות כמה שעות במסיבה שלכם ובסיטואציות כאלו מקובל לדאוג גם לאוכל. כשאנחנו אומרים שכדאי לדאוג לאוכל זה לא אומר שאתם חייבים לספק להם סעודה עם שלוש מנות – לפעמים גם אוכל קליל ונשנושים יספיקו, אבל צריך לדאוג למשהו. מומלץ להגיד לאורחים אם המסיבה תכלול ארוחת או רק כיבוד קל על מנת שיתארגנו בהתאם.

 

שתייה קלה ושתייה חריפה

אלכוהול זה לא חובה (אם כי זה תמיד יכול להרים לכם את המסיבה) אבל חשוב מאוד לדאוג לכמות הולמת של שתייה, ורצוי לא רק מים.

 

כוסות שמפניה

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »