צילומים למשרד – למה חובה לקשט לפני?

המטרה של צילומים למשרד היא לשמש לטובת פרסום, שיווק ויחסי ציבור ולכן חשוב להיערך היטב לפני שמתעדים את המתרחש בתוך חלל הפנים והחוץ. בפועל, הדרך הכי טובה לעשות את זה היא לקשט את המשרד עם אלמנטים מתאימים שגם מתכתבים עם סוג המסר שאותו רוצים להעביר

תמונות סטילס הן כיום כלי מבוקש מאוד לתיאור סוגים שונים של משרדים וחללי עבודה משותפים. אם יש תמונה מחמיאה של המשרד, ניתן להשתמש בה באתר האינטרנט הרשמי או אפילו לשלב אותה על גבי כרטיסי ביקור. כמו כן, המטרה של צילומים איכותיים למשרד היא לשמש את המנהלים לאחר מכן לטובת פרסום, שיווק ויחסי ציבור בעיתונות המסורתית או בתקשורת החדשה.

 

הכנות מקדימות לפני הצילומים

הדבר החשוב ביותר הוא להכין את המשרד לקראת הצילומים. מטבע הדברים, אי אפשר ולא כדאי פשוט להגיע עם צלם מקצועי ולבקש ממנו לתעד את המתרחש. בשביל שהתמונות יהיו מצד אחד מחמיאות אך מצד שני גם כאלה שמייחדות את המשרד ואת היתרון שלו על פני המתחרים, צריך להכין שיעורי בית.

החדשות הטובות הן שצלם מקצועי ייקח על עצמו גם את הנושא של הכנת המשרד לקראת יום הצילומים. במקביל, אפשר להקצות מספר עובדים שיסייעו לצלם ויעמדו לרשותו עם אלמנטים מתאימים ועם כמה שיותר אביזרים שישדרגו את האווירה ואת התוצאה הסופית.

 

איזה אלמנטים יכולים לקשט את המשרד?

השאלה המתבקשת היא איזה אלמנטים כדאי לשלב בתוך חלל הפנים של המשרד, כדי להשיג תמונות מחמיאות שיבליטו אותו מול המתחרים. אז בשלב הראשון, מה שעושים זה לשאוב השראה ולהתייעץ עם בעלי מקצוע שמתמחים בזה. כך לדוגמא הקטלוג של סאנשיין מאפשר לשדרג את המשרד באופן מיידי כי יש בו סוגים שונים של סוקולנטים, עציצים, פריטי נוי, טבעות עץ לתלייה ועוד.

סגנון העיצוב של המשרד קובע במידה רבה את סוג האלמנטים שאותם כדאי לשלב על מנת לקשט אותו. אם למשל סגנון העיצוב הוא כפרי, רצוי שהאלמנטים יהיו על טהרת העץ או החומרים הטבעיים. אבל בסגנון עיצוב מודרני, אין בעיה לשלב גם אלמנטים שמבוססים על שימוש במתכת, זכוכית, אלומיניום, פלסטיק וכן הלאה.

 

העיצוב הוא חלק מהמשרד

לבעלי משרדים אין הזדמנות שנייה להותיר רושם ראשוני חיובי – בעיקר אם מדובר על תמונת סטילס שצפויה לשרת וללוות אותם עוד הרבה שנים קדימה. בהקשר הזה, מאוד חשוב לזכור שהעיצוב הוא חלק מהמשרד ומה שיקבע את האופן שבו הלקוחות או אפילו העובדים יתפסו אותו.

בשביל שהצילום יהיה מחמיא, מאוד חשוב לקשט לפני שהצלם מגיע ולדאוג שכל פריט יהיה במקום שלו. אם יש התלבטויות, ניתן להתייעץ עם מעצבי פנים שזו ההתמחות שלהם ואולי לשלב לצמיתות כמה עציצים או פרחים לשדרוג האווירה.

מצלמה מקצועית

אולי יעניין אותך גם