צילום סרטונים לפורטל רכב – מספר דגשים לבחירת צלם

פורטל רכב כמו פורטלים אחרים, יצריך סקירות וטיפים, המלצות והמון חומר עיוני-חיוני.

אבל יחד עם אלו, חשוב לזכור שאנחנו חיים היום בעולם ויזואלי לחלוטין.

קהל היעד שלכם גם מבקש להנות מסרטוני וידאו, כולל סרטונים לפורטל רכב שמספקים ערך מוסף.

בואו נדבר על זה.

אתם מעוניינים למשוך אליכם קהל יעד איכותי, קהל יעד רוכש ונאמן. ובשביל שיהיה ניתן להגיע למצב כזה, אתם צריכים להשקיע בתהליכי המיתוג והשיווק שלכם. כשמדברים על קידום האינטרנט ומיתוג של סוכנויות רכבים, אוטומטית מדברים על סקירות רכבים. וכשמישהו מדבר על סקירות רכב, עולה השאלה – סקירות מצולמות בווידאו, או סקירות כתובות? ובכן, כבר נהרוס וניתן ספוילר – גם וגם.

 

מה אני צריך לדעת לפני שאני מצלם סקירת רכב בווידאו

בין אם סוכנות הרכב משווקת רכבים מסוגים כאלו או אחרים, יהיה חשוב למתג ולקדם את הרכבים האלו בצורה נכונה. ייתכן שסוכנת הרכב משווקת רכבים כמו דודג ראם או סקודה, סוזוקי או BMW, זה לא משנה. כל עוד יש רכבים שעומדים למכירה עבור הלקוחות, יש תהליכי קידום ושיווק שצריך לדאוג להם.

ואם מדברים על תהליכי שיווק רכבים, חייבים להזכיר גם סרטוני וידאו. עולם הרכב הוא עולם מאוד ויזואלי וגם עולם שמעביר צלילים. למעשה, חלק נכבד מהצילום של סרטוני וידאו מצריך גם העברה נכונה של הצליל. נהגים מעוניינים לשמוע את הצליל של אגזוזי ספורט, את הצלילים של מנועים אימתניים ועוד. אם כך, הטיפ כאן הוא להקפיד על איכות צילום ועל איכות סאונד בסרטונים שלכם.

 

למה קהל הגולשים שלכם וקהלי היעד מצפים?

בין אם אתם סוקרים רכבים מסוג כזה או אחר, יהיה חשוב להעביר את התמונה המלאה על רכבים אלו. התמונה המלאה כוללת צילומים מבפנים ומבחוץ, ככה שקהל היעד יוכל להנות מסקירות באמת איכותיות. בסופו של יום, קהל היעד שלכם אינו היחיד שדורש מידע איכותי. גם גוגל דורש זאת בכדי לדעת כיצד לקדם אתכם.

לאחר מאמצי קידום ושיווק ממושכים, סביר כי תוכלו לקצור את הפירות שהניבו כתוצאה מהאנרגיה שלכם. בשורה התחתונה, קהל היעד שלכם יימשך באופן טבעי אל הפורטל שלכם אם הוא יהיה איכותי. כל עוד הפורטל שלכם מספק ערך מוסף לקהל הגולשים, סביר כי אנשים יקפידו לחזור ולבקר בו.

 

שיווק הפורטל בתחום הרכב – היכן מומלץ?

אם אתם מעוניינים לבנות פורטל מצליח בתחום הרכב, אנחנו ממליצים לשווק אותו בפלטפורמות החברתיות. ישנן קבוצות מיתולוגיות כמו CARSFORUM, קבוצת IAROC ועוד. עם קבוצות אלו מומלץ ליצור שיתופי פעולה אם זה אפשרי. תוכלו למצוא אותן בפייסבוק. בסופו של דבר, רק מאמצי שיווק מקצועיים ומקיפים יכולים להוביל לתוצאות המתבקשות. אל תפחדו להשקיע מאמץ ואנרגיה, בטווח הרחוק זה עשוי להשתלם ובגדול.

 

מצלמת וידאו

אולי יעניין אותך גם