צילום מגנטים ליום הולדת – האם זו פעילות שילדים אוהבים?

יום הולדת יש רק פעם בשנה – וזו בהחלט סיבה למסיבה. כיום יש מגוון רחב מאוד של פעילויות ואטרקציות שניתן להזמין ליום ההולדת, על מנת להפוך אותו לחגיגה בלתי נשכחת – החל מקוסם, דרך פעילויות אתגריות ופעילויות אקסטרים, ועד סדנאות בישול. בנוסף לפעילות ההפעלה העיקרית שאתם בוחרים ליום ההולדת, תוכלו להביא גם פעילות של צילום מגנטים – כדי להפוך את החגיגה לאירוע בלתי נשכח.

 

למה להזמין צילום מגנטים ליום הולדת?

כי כולנו פשוט אוהבים להצטלם

בעידן האינסטגרמי של ימינו, הצילום והתיעוד הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו. שיטוט קצר באינסטגרם ובשאר הרשתות החברתיות יעיד שכל אירוע, כל מאכל וכל חוויה מתועדות היטב,  מזוויות צילום שונות.

 

כדי שתהיה לכם מזכרת נצחית מהאירוע

קל לשכוח שהשימוש המקורי של תמונות הוא תיעוד של אירועים חשובים בחיינו, שאנו רוצים לזכור גם בעתיד. יום הולדת זהו אירוע שיא שאנו חוגגים בכל שנה, במיוחד כאשר מדובר בילדים. צילום מגנטים יוכל לתת לילדים חוויה נוספת מיום ההולדת, לתת להם הזדמנות להצטלם עם חבריהם לכיתה, ולקחת את המזכרת איתם הביתה – כדי שיזכרו את האירוע לעוד זמן רב.

 

רעיונות מיוחדים לצילום מגנטים

צילום מגנטים יכול להיעשות בעמדה מיוחדת שתוצב במתחם בו חוגגים את יום ההולדת, שבו יש מספר רקעים מיוחדים שיוכלו להעצים את החוויה אפילו יותר. ניתן לערוך את הצילום על רקע לבן, שמדגיש את המצולמים, או על רקעים צבעוניים ומיוחדים – שיגרמו לילדים להרגיש שהם בסט צילום מושקע.

 

רקע מיוחד

רעיון מקורי לרקע לצילום המגנטים יכול להיות קיר ששזורים בו פרחים צבעוניים, במגוון צורות  וגוונים. זו יכולה להיות אטרקציה מרהיבה שמושכת את העין, שתעניק ייחודיות רבה לאירוע שלכם, ושכל באי האירוע יעמדו בתור להצטלם.

 

הקמת תפאורה שלמה לצילום המגנטים

אם אתם מעוניינים להשקיע במיוחד, תוכלו להביא לא רק רקע ייחודי – אלא להקים פינה שלמה שעוסקת בנושא שאותו בחרתם, שתהווה תפאורה לצילום המגנטים. למשל, אם בחרתם לערוך פינה בנושא קיץ, תוכלו להקים תפאורה שתדמה את חוף הים (כיסאות נוח, שמשיות, חול, דליים מפלסטיק ועוד).

תפאורה כזאת אולי דורשת השקעה רבה יותר מאשר להביא צלם מגנטים שיעבור בין אורחי האירוע ויצלם אותם, אך תוכלו להיות בטוחים שעל תפאורה כזאת האורחים ידברו עוד הרבה זמן. בנוסף, גם מעבר לאקט הצילום עצמו, הילדים יוכלו לשחק עם התפאורה ולהרגיש כאילו הם עצמם יושבים בחוף הים!

 

אביזרי צילום

אם אתם מעוניינים להוסיף עוד קצת כיף לעמדת צילום המגנטים שלכם, תוכלו להביא אביזרים מיוחדים שישמשו לצילום. אביזרים פופולריים כאלו יכולים להיות משקפיים, עניבת פפיון, שלטים מצחיקים, אביזרים זוהרים, שרשראות הוואי או כל אביזר שאתם יכולים לחשוב עליו שיוכל להוסיף לתמונה.

 

תמונות ומצלמה

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »