צילום חדרי הבית לנוף הרי חיפה – מדריך

חיפה היא העיר השלישית בגודלה ואחת היפות בארץ. מבתים רבים נשקף הר הכרמל, מפרץ חיפה והים התיכון, וקשה לעמוד מול נופים אלו מבלי לצלמם. קבלו מדריך לצילום חדרי הבית לנוף הרי חיפה.

 

כיצד ניתן לצלם את חדרי הבית והנוף בחיפה?

אם אתם עומדים לשפץ את הבית ומתגוררים בחיפה, כדאי שתחשבו כיצד לעצב אותו על מנת שישקיף על הנוף הנפלא של העיר. מעצב פנים בחיפה יוכל לסייע לכם לעצב את הבית בכל סגנון בו תבחרו, כך שבכל זווית בה תצלמו את חדרי הבית הם יהיו על רקע הנוף המדהים של הרי חיפה. לדוגמה, עיצוב סלון בסגנון מודרני בחלל גדול, יכול להכיל מספר זוויות כאלו. כך גם מרפסת הפונה לים וחלון רחב הפונה להר הכרמל.

הסגנון המודרני מתאפיין בקו פשוט ונקי, המעניק תחושה של חלל רחב. האלמנטים האופייניים לו בריהוט הם: מתכת, זכוכית ועץ בצבעים בהירים, המעניקים קונטרסט לנוף הנשקף מהחלונות. מה שנותר הוא לחכות לזווית אור מתאימה (לא מול השמש) או להשתמש בתאורה מלאכותית ולצלם את הסלון על רקע הרי חיפה או הים התיכון.

 

קומפוזיציה ותנועה

כאשר מצלמים נוף ברקע, יש להדגיש את האובייקט באופן נעים לעין כך שישתלב וייצור בתמונה קומפוזיציה ואחידות. בצילום הנוף מהבית, הדגש יהיה על החדר כשברקע נוף ההרים היוצר שלמות עם החדר. כדי להכניס קצת עניין לתמונה, נסו לצלם את הנוף עם דגש על החדר כשברקע יש תנועה של עננים, ירח או ציפורים. העמידו את המצלמה על חצובה ונסו כמה פעמים לצלם על לקבלת התמונה המושלמת. אם תצלמו את החדר כשברקע רק נוף השמיים, תקבלו משהו אחר לגמרי. למעשה, החדר המעוצב יתמשך לעבר האופק. בהחלט תמונה המתאימה למגזין עיצוב פנים לפחות.

 

פילטרים למקצועניים

למקצוענים שבינינו מומלץ לשפר את איכות הצילום באמצעות פילטרים או לפחות להעלות את התמונה לאנסטגרם ולעשות שימוש בפילטרים הקיימים ברשת החברתית. ישנו פילטר שתקבלו באמצעותו נוף בהיר, כהה, שחור לבן או כל סגנון אחר שישפר את התמונה ויהפוך אותה ליצירת אומנות. גם פוטושופ יעשה פלאים. באמצעות צילום של 3 תמונות מזוויות שונות, תוכלו להגדיל את הטווח ולהדגיש חלקים בהירים או כהים עם הפוטושופ.

 

הכול תלוי בזווית

ישנן עדשות מיוחדות, באמצעותן ניתן לייצר פרספקטיבות שונות. לדוגמה, לקרב את הרי חיפה לבית או להרחיק את החדר לכיוון ההרים. גם שימוש בצמצם יסייע ליצור תמונות נקיות, חדות ואופטימליות.

לסיכום, היו יצירתיים והשתמשו באביזרים ואקססוריז שונים כמו אגרטל דקורטיבי על השולחן וכד'. עשו זאת על מנת להבליט את החדר אך לא באופן עמוס מדי. השתמשו בצל ובאור, צלמו בשעת בין הארבעים, בזריחה ובשקיעה, וקבלו תמונות מרשימות שיגרמו לאחרים להתלהב מהבית המקסים שלכם.

 

צלמת

אולי יעניין אותך גם