צילום וילונות לחדר השינה – איך חשוב למקם אותם

הוילונות בחדר השינה משפיעים באופן ישיר על קו העיצוב הכללי השורר בחדר, ועלינו להתייחס אליהם כפרט עיצובי לכל דבר – על כן עליהם להתכתב בצורה מושלמת עם עיצוב חדר השינה, תוך התחשבות במאפיינים והצרכים הפרקטים שהוילונות צריכים לספק לנו. במאמר הבא נסביר כיצד יש למקם את הוילונות כאשר אנו ניגשים לצלם את עיצוב חדר השינה.

הוילונות בחדר השינה תורמים נופך עיצובי מדהים לעיצוב הכללי השורר בחדר, ועל כן עלינו לקחת בחשבון כיצד הוילון מתכתב עם העיצוב הכללי שבחרנו עבור חדר השינה, תוך התחשבות בצרכים הפרקטיים שהוילון מספק.

כאשר אנו ניגשים לצלם חדר שינה ואת הוילונות בחדר השינה, עלינו להאוויר אווירה מסוימת – שתציג את הווילון כפריט עיצובי חשוב ומהותי בחדר כולו, שכן הוילון לבסוף הוא מעין כלי וויסות ומשחק עם אור היום בחדר.

 

משחק של אור וחושך

למרות שישנים בחדר השינה, אור היום הוא דבר חשוב גם בחדר השינה – ועל כן עלינו להשתמש בו בצורה נכונה כאשר אנחנו מצלמים את הוילונות בחדר. למעשה, אנו מציעים לכם לשחק עם רמת אור היום הנכנס לחדר, בצורה שתהפוך את האווירה כולה למזמינה ונעימה, כזו שתעשה חשק לשכב במיטה המונחת בחדר השינה.

על כן, מומלץ לבחור בוילון עם יכולות הצללה נמוכות יחסית, כזה שאור היום כן חודר דרכו בצורה מווסתת, אך עדיין קיים באופן דומיננטי למדי, כל עוד העיצוב הקיים בחדר הוא בקו עיצובי נקי וחלק. במידה ומדובר בקו עיצובי מודרני יותר, ובעל צבעים חזקים, מומלץ לבחור דווקא בוילון עדין יותר אשר לא ״יכביד״ על כמויות הצבע בחדר, ויעביר את אור היום בצורה מיטבית.

 

הסיתו את הוילון מעט

כאשר אנו ניגשים לצלם את הוילונות בחדר השינה, מומלץ להסית את הוילונות מעט, כך שיהיה ניתן לראות את ההבדל המשמעותי שהוילון למעשה מעניק לחדר – ההבדל הניכר בעין ישפיע על התמונה ועל האווירה שהיא תעביר באופן משמעותי.

כך למשל, עם החלון נמצא ליד המיטה, תוכלו לשחק עם הוילון כך שחלק מאור היום יאיר על המיטה באופן ברור, מהחלק בו הוילון מוסת לחלוטין, וחלק מאור היום יהיה מווסת ויאיר על המיטה בצורה חלקית. ההבדל בין רמות אור היום שניתן יהיה לראות בתמונה יעבירו באופן טוב יותר את איכות הוילון ועיצובו, והדרך שבה הוא מתכתב עם העיצוב הקיים בחדר.

 

לסיכום

אנו ממליצים לכם לעשות התאמה מדויקת בבחירת עיצוב הוילונות אל מול הקו העיצובי הקיים בחדר, על מנת שהוילון יהווה יתרון עיצובי משמעותי בחדר ולא יעיב על העיצוב הקיים, בצורה הרמונית, נכונה ומזמינה. לבסוף, וילונות לחדר השינה הם פריט עיצובי אשר יכול ״להרים״ ולשדרג את העיצוב בחדר השינה בצורה הטובה ביותר, אם משתמשים בו נכון.

צילום וילונות לחדר השינה - איך חשוב למקם אותם

אולי יעניין אותך גם