שלא יעבדו עליכם!  3 הפרטים החשובים ביותר בצילום אירועי ילדים

בתקופה האחרונה אנחנו שומעים על לא מעט הורים שמוצאים את עצמם חסרי אונים במהלך אירועים שהם מקיימים לילדיהם. ברוב המקרים, מדובר במצבים שבאים לידי ביטוי לאחר אי מתן תשומת לב מספקת אחר הפרטים החשובים שצריך לדעת לפני שעורכים צילום של אירועי ילדים. כדי שלא תיקחו חלק בסטטיסטיקה הזו, ריכזנו עבורכם 3 פרטים שחשוב שתדעו על צילומים של אירועי ילדים:

 

תערכו בירור מראש אודות הצלם

אחד הדברים החשובים ביותר בצילום של אירועי ילדים הוא כמובן, הצלם הנבחר. צלם של ילדים חייב שיהיו לו את התכונות הבאות:

  • גישה לילדים
  • שמחת חיים
  • סבלנות וכו'

תדמיינו לעצמכם, לרגע, צלם שאין לו גישה לילדים. הוא עשוי למצוא את עצמו חסר סבלנות ברגעים מסוימים (אתם יודעים איך זה, הילדים יכולים לשגע פילים). לכן, אתם צריכים לברר מראש שמדובר בצלם מומלץ שיש לו את התכונות הללו. אם אינכם בטוחים כיצד ניתן למצוא צלם כזה, אתם יכולים לבדוק זאת באמצעות אחת או יותר מהדרכים הבאות:

  • פרסום פוסט בפייסבוק
  • בירור ביקורות שנכתבו אודות הצלם בגוגל
  • בירור אודות הדירוג שנית לצלם בגוגל

חשוב מאוד שלא תפספסו את הפרט הזה, שכן, הוא עשוי לשנות לכם את האירוע מקצה לקצה.

 

תבדקו שיש במקום האירוע את כל הציוד הנדרש לצילומים

יכול להיות שאתם חושבים שאנחנו מתכוונים לציוד של צילום, אבל האמת היא, שלא בזה מדובר. הצלם שלכם צריך להביא עמו את כל ציוד הצילום הדרוש (תאורה מתאימה, מעמד למצלמה, מצלמה וכו'). אתם צריכים לדאוג לכל השאר. כשאנחנו אומרים "כל השאר" אנחנו בעצם מתכוונים לציוד בסיסי שחייב להיות בכל אירוע. ציוד שיוכל לשמש את הצלם כתפאורה, למשל:

  • אוהל אירוח
  • מתנפחים
  • בלונים
  • משחקי חברה וכו'

ברגע שיהיה לכם את הציוד הזה, אתם תוכלו להיות בטוחים שלצלם יש קרקע פורייה שתאפשר לו להוציא את התמונות הטובות ביותר. אם אתם לא יודעים מאיפה להשיג את כל הציוד הזה, אל תדאגו. אתם לא צריכים לחפש ברחבי הרשת. את כל הציוד שנכתב לעיל (וציוד נוסף) תוכלו למצוא באתר הבא: https://www.idanvip.co.il. אז למה אתם מחכים? תבחרו את הציוד המתאים לאירוע שלכם (ועדיף כמובן שתעשו זאת בשיתוף עם הילד).

 

תכינו את הילד מראש לקראת הצילומים

סביר להניח שאתם רוצים שיהיו לכם את התמונות הטובות ביותר מהאירוע, לכן, אתם צריכים קודם כל להכין את הילד שלכם לקראת האירוע והצילומים עצמם. יש ילדים שחוששים ממצלמה ומעדיפים שלא להצטלם, וזה בסדר. אם הילד שלכם מרגיש שלא בנוח, תכינו אותו מראש לקראת האירוע, תראו לו את הציוד שאתם מביאים במיוחד בשבילו ויש סיכוי שתראו שינוי בכל הנוגע לגישה שלו למצלמה.

צילום אירועים לילדים

 

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »