פאזל עם תמונה – האם זו מתנה טובה לילדים

אם הילדים שלכם חובבי הרכבת פאזלים מושבעים, הם בטח ירצו פאזל חדש כמתנה.

פאזל יכול להיות מאוד מעניין עבור הילדים שלכם. פאזל יכול להיות בנושא הדוגמאות האהובות ביותר על הילדים שלכם, ציורים אהובים עליהם או אפילו פאזל עם תמונה.

פאזל יכול להיות משחק מהנה וגם מזכרת לאורך שנים.

 

פיתוח יכולות למידה

הרכבת פאזלים לילדים עשויה לפתח יכולות למידה. כאשר אנו בונים פאזל, בין אם אנחנו קטנים או גדולים, המוח שלנו נעזר בשני החלקים שלו בבניית הפאזל. בניית הפאזל מתבצע תחת שיתוף פעולה של החלק הימני והחלק השמאלי של המוח. הרכבת הפאזל יכולה לעודד את הילדים שלכם ביצירת קשרים עצבים חדשים עבורם בין שני הצדדים. ושני הצדדים הללו מסייעים להם ביכולות הלימודיות שלהם.

 

עוזרת בשיפור הקשב, פתרון בעיות והתכנון

מגיל קטן למעשה אנו פותרים מגוון רחב של בעיות. ככל שאנו מתבגרים, עלינו להתמודד עם בעיות גדולות יותר. הדופמין הוא חלק מאוד חשוב ומרכזי בתהליכי חשיבה מורכבים כמו תפקוד ניהולי. תפקודים אלו אחרים על התארגנות, תכנון, יוזמה, פתרון בעיות וקשב. הרכבת פאזלים עשויים לעזור לילדנו להתמודד עם כל הדברים הללו ולפתח את היכולות שלהם.

 

התמודדות עם תסכולים ושיפור הערך עצמי

כמבוגרים, אנו יודעים כמה שיפור והעלאת הערך העצמי חשובה לילדנו כבר מגיל קטן. הרכבת הפאזל יכולה לסייע בכך שהיא מאפשרת לילד שלנו להתמודד עם תסכולים בעת הרכבת הפאזל. לעודד אותו בעת הצלחת הרכבת הפאזל ולעודד אותו להתמודד עם התסכול שלו ולהמשיך למרות הכל. וגם לעודד את תחושת ההישג כאשר הוא מצליח ואיתה את הערך העצמי. צפייה בפאזל מורכב נותנת לילד תחושה של ערך עצמי גבוהה וסיפוק גבוהה מאוד.

 

למה דווקא פאזל עם תמונה

פאזל עם תמונה עשוי לחבר בין הילד שמרכיב את הפאזל לבין כל האנשים המצולמים בתמונה. במקרה ובתמונה הילד מצולם, הילד יוכל לפתח מודעות להתבונן בעצמו ולאהוב את עצמו. דבר זה עשוי לעזור לו משמעותית בבניית הביטחון שלו. בנייה של פאזל עם תמונה לא רק יספק לילד שלכם הנאה מלהתבונן בתמונה, אלא גם הוא יוכל להפוך את הפאזל לזיכרון ולתמונה שהיא חלק מהבית. הפאזל מאפשר בילוי משותף עם שאר בני הבית בהרכבת הפאזל. כך תוכלו לבנות פאזל אישי שלכם עם דמויות שאתם אוהבים ומעריכים.

 

לסיכום

פאזלים מאוד מעולים לילדים להתמודד עם מצבים שונים בחיים. מלבד הנאתם בבניית הפאזל, הפאזל משפר להם יכולות כגון יכולות קוגניטיביות, יכולות כמו קשב הקשבה ופתרון בעיות וגם מסייעת בפיתוח יכולות הלמידה. פאזל עם תמונה של הילד או המשפחה, יכול לעזור בהרגשת החיבור לכל המצולמים בתמונה. בנוסף, הרכבת התמונה המשותפת יכול להיות בילוי משותף וזמן איכות נהדר לכל בני המשפחה. זו יכולה להיות מזכרת נפלאה עבור הילד ועבור כל המשפחה.

 

מפה של העולם

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »