עפים על החיים – 5 פעילויות אקסטרים לזוגות

קל לאבד את עצמנו בתוך השגרה השוחקת ולשכוח את אחד הדברים החשובים ביותר – זוגיות. בין אם מדובר באהבה חדשה או חברות ארוכת שנים, בלי השקעה היא לא תשרוד את מבחן המציאות ואם כבר השקעה, איכות עדיפה על כמות – אנחנו מזמינים אתכם להתרגש יחד בדייט מסעיר במיוחד וליצור חוויות חדשות שלא תרצו לשכוח.

 

אדרנלין זה שם המשחק

פעילות אקסטרים זוגית תאפשר לכם ליהנות מבונגינג שלא תמצאו בשום סיטואציה אחרת והסיבה לכך היא אדרנלין – הורמון שעל פי השמועות אפשר "להתמכר" אליו.

הורמון זה יגרום לגופכם לתופעות פיזיולוגיות שונות כמו פעימות לב מואצות, הסתמרות שיער ופרץ מרץ אדיר. נשמע לכם מוכר? אכן, מדובר בתחושות הדומות למה שקורה לנו במהלך התאהבות.

אז אילו פעילויות יגרמו לכם להתאהב זה בזה? לפניכם המומלצות ביותר:

 

צניחה חופשית

אם אתם רוצים להרגיש את הדופק שלכם קופץ ל-200 בשבריר השניה, קפיצה ממטוס היא פעילות שאסור לכם לפספס. צניחה חופשית תאפשר לכם ליהנות מאחת החוויות הכי מפחידות, מרגשות ובלתי נשכחות, לצד תצפית מרהיבה ממעוף הציפור, על קו החוף של ארץ ישראל היפהפיה. את הצניחה ילווה מדריך מיומן שישמור עליכם, ירגיע אתכם ואף יתעד את החוויה.

 

קארטינג

דרך נוספת להעלות את הדופק היא באמצעות לחיצה עוצמתית על דוושת הגז עד הסוף – משהו שאסור לנו לעשות במהלך נהיגה שגרתית, למרות שזה מאוד מפתה… למרבה השמחה, במסלול קארטינג תוכלו לעשות את זה והרבה יותר – עקיפה מימין ואפילו להתנגש ברכבים נוספים הם חלק מהמשחק.

 

סקימולטור

אם אתם חובבי שלג ואטרקציות חורפיות, תשמחו לשמוע שלא צריך לחכות עד חודשי החורף ולהצפין עד פסגות החרמון, כי מסלולי הסקי המלאכותיים פתוחים לאורך השנה כולה ומזמינים אתכם ליהנות ממדרונות לבנים עליהם תוכלו לגלוש. אם תשאלו אותנו, דווקא בחודשי הקיץ מדובר בדייט לוהט במיוחד.

 

קיר טיפוס

קיר טיפוס הוא אחת החוויות העוצמתיות ביותר כיוון שהכוח בידיים (והרגליים) שלכם ובשונה מאטרקציות אחרות בהן מדריך צמוד אליכם, כאן כל טעות תוביל לנפילה (מאובטחת, אל תדאגו). מדובר בהזדמנות מצוינת לאתגר את עצמכם ולהראות לבני הזוג שיש על מי לסמוך בדרך אל הפסגה.

 

ראפטינג

שייט באזור האיתן יחסית של נהר הירדן יאפשר לכם להרגיש בחו"ל לרגע אחד, עם צלילי פכפוך מים המתחילים עדינים והופכים עד מהרה גועשים ושוצפים. המסלול האתגרי בנהר משתרע על פני למעלה מ-5 קילומטרים והוא כולל מפלי מים, מערבולות וכמה סלעים שכדאי לכם להתחמק מהם אחרת תמצאו את עצמכם רטובים.

לסיכום, ישנן לא מעט פעילויות מרגשות שתוכלו לעשות בצוותא – ביבשה, באוויר ובים. זה הזמן לפתוח יומנים ולבחור את הפעילות המסעירה שתצית את הניצוץ הזוגי. אנחנו כבר מתרגשים בשבילכם, אז עופו על זה!

קפיצה ממטוס

 

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »