על האש לאירועים – למה כולם אוהבים חזה עוף על האש

על האש זה אחד המאכלים הכי פופולריים בישראל.

גם בעולם, פשוט קוראים לזה ברביקיו.

לא צריך יותר מידי מילים, מספיק הריח הזה של המנגל שעושה חשק מטורף לטרוף את המנגל ותמיד יצור את השיח של ״וואו איך בא לי על האש״.

 

אז מה בעצם הקסם שעושה את העל האש כל-כך פופולרי?

הטעם החרוך, הייחודי, שהאש מעניקה לירקות, ללחם, לבשר ולדגים. זהו טעם ראשוני שמוטמע בתת מודע של כולנו, וגורם לנו לאהוב אותו ולהתגעגע אליו כל הזמן. מעבר לזה, האש היא תבלין מושלם. היא מעניקה לאוכל טעמי עישון עדינים ועניין. צלייה איטית בגחלים או בבור אטום באדמה, מרככת את חומר הגלם בצורה מושלמת – זוהי מעלה ששום תנור ביתי לא יכול להעניק לנו. שלא לדבר על החוויה הפראית, הקמאית, הבלתי צפויה, שכרוכה בבישול באש ובארוחה כזאת – זה קסם.

 

קניית בשר

לא חשוב איך ואיפה אתם עורכים קניות, חשוב שתקנו בשר ממישהו שאתם סומכים עליו. אל תקלו ראש – זכרו, הילדים שלכם אוכלים את זה. דאגו לשאול כמה זמן אפשר להחזיק את הבשר שקניתם במקרר והאם ניתן להקפיאו. תכנון נכון יכול להקל על העומס שמאפיין את ההכנות לאירוע, מה עוד שחלק מהבשרים דורשים השרייה והכנה מראש. לכן כדאי לקחת בחשבון מתי קונים ובאיזה "מצב צבירה" הבשר מגיע – טרי או קפוא.

 

מה הופך את החזה עוף לכל-כך פופלרי בעצם

בכל מפגש של על האש או ברביקיו, חזה עוף גונב את ההצגה משאר הבשרים. הוא כל כך קל להכנה שזה די מביך, אבל כמו שכבר מזמן גילינו, לא כל מה שטעים צריך להיות מסובך להכנה ולא תמיד צריך להוציא המון כסף על בשר מיוחד. לפעמים היופי הוא בפשטות.

חזה עוף תמיד משאיר טעם של עוד, ויכול לתאים למגוון רחב של אנשים. אנשים למשל שמנסים לשמור על הגזרה יעדיפו את החזה עוף המתובל היטב מאשר בשר שהוא יותר שמן ופחות דיאטטי.

חזה עוף יכול להתאים גם לאנשים המעדיפים לאכול אוכל ״קליל״ יותר למערכת העיכול שלהם. כי חזה עוף בכל מה שקשור לעיכול הוא המומלץ ביותר מבין הבשרים ובעיקר בשעת ערב מאוחרת.

 

לסיכום

בשר על האש זה מעדן מלכים. אבל לא תמיד חייב להשתגע ולקנות את הבשר היקר ביותר.

כן מאוד חשוב לקנות בשר טרי, מה שמאוד משפיע בסופו של דבר על טיב הטעם. אך, עם זאת, מספיק רצועות חזה. עוף המתובלות היטב לגנוב את ההצגה לכל שאר הבשרים היקרים.

חזה עוף פופולרי גם בקרב אנשים שחיים באורך חיים בריא (דיאטטי יותר) ויכולים להרגיש לא חריגים בכל מה שקשור לבשרים שהם עם רמת שומן גבוהה יותר.

 

 

עוף טרי

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »