סידורים שחובה לעשות לקראת הפקת בת מצווה

הפקה של בת מצווה היא אולי אפילו מורכבת יותר מהפקה של חתונה.

חתונה היא אירוע שמכוון למבוגרים ומאורגן על ידי מבוגרים כך שקל יותר לחזות מראש מה ילך טוב וממה האורחים ייהנו.

בבת מצווה לעומת זאת משתתפים גם מבוגרים אבל בעיקר ילדים – ואם נהיה מדויקים, ילדות (מה שהופך את האירוע למורכב עוד יותר).

כדי להקל עליכם את הארגון ריכזנו את הסידורים שחובה לעשות לקראת בת מצווה מושלמת.

 

  1. התאמת האירוע לאורחים

כפי שאמרנו, האתגר בבת מצווה הוא שזהו אירוע בו משתתפים גם מבוגרים וגם ילדים והשאיפה היא ששתי הקבוצות ייהנו ממנו. ניתן להתמודד עם כך בכל מיני דרכים: יש מי שבוחרים לעשות שני אירועים נפרדים או לחילופין לערוך אירוע אחד משולב עם אטרקציות לילדים.

 

  1. בחירת מקום האירוע

אחרי שהבנו מה אופי האירוע המתאים מבחינת האורחים וכמה בערך אורחים ישתתפו בחגיגה אפשר להתחיל לחפש מקום לאירוע. ישנן מספר אפשרויות:

אולם או גן אירועים:

הפתרון הקלאסי והמוכר, אם כי לעיתים יקר יותר.

 

מסעדה:

אם אתם מעוניינים שהאירוע ייסוב בעיקר סביב אוכל וזו תהיה האטרקציה המרכזית, בת מצווה במסעדה יכול להיות פתרון טוב עבורכם.

 

חגיגה בבית:

מתאים בעיקר אם יש לכם חצר גדולה. מצד אחד זה פתרון חסכוני ומשרה אווירה ביתית אך מצד שני ישנן אטרקציות שקשה יותר (או בלתי אפשרי) לשלב בחגיגה בבית פרטי.

 

מועדון:

הפתרון המועדף על רבים, שכן מועדונים רבים מותאמים בדיוק לחגיגות בת מצווה או בר מצווה ומספקים את כל השירותים במקום אחד.

 

  1. בחירת האוכל

האוכל הוא אחד הדברים החשובים באירוע, ובחירת האוכל משפיעה באופן ניכר על האירוע. אחד הלבטים העיקריים הוא אם לקחת א הקייטרינג שהאולם או המועדון שאתם עורכים בו את החגיגה מציע או להזמין קייטרינג חיצוני ובעניין זה נבחן כל מקרה לגופו. בכל מקרה, לא משנה מהיכן אתם מזמינים חשוב לדאוג למנות ברמה גבוהה למבוגרים ואוכל שמתאים לילדים, כגון המבורגר, צ'יפס, חומוס, פלאפל וכדומה. תוספות מעולות יכולות להיות חטיפים לפני ואחרי הארוחה, בר ממתקים וכדומה.

 

  1. סידור האורחים

אחד הדברים שמשפיעים על ההנאה של האורחים מהאירוע הוא כיצד מסדרים את הישיבה. סידור הישיבה של המבוגרים והילדים בדרך כלל נעשה בנפרד, ותמיד מומלץ להושיב אורחים יחד עם אנשים שהם מכירים ומחבבים. מומלץ לשמור על הפרדה מסוימת בין השולחנות של המבוגרים לשולחנות של הילדים כדי שהילדים לא יטרידו יותר מדי את המבוגרים.

 

  1. וכמובן – תיעוד של האירוע

חשוב להתארגן מבעוד מועד על תיעוד וצילום האירוע: צלם סטילס ו-וידאו, צלם מגנטים ועוד.

 

מועדון בת מצווה במרכז שיספק את כל מה שתצטרכו

ארגון בת מצווה לא חייב להיות סיפור גדול. מועדון הקולוסיאום, מועדון לבת מצווה בראשון לציון מתאים בדיוק לאירועים כאלו ומספק אטרקציות, אוכל, רחבת ריקודים ולמעשה כל מה שצריך כדי להנות באירוע בת מצווה – כי בת מצווה יש רק פעם בחיים.

 

אנשים רוקדים

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »